Kampania na Spotify, realizowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group, jest częścią szeroko zakrojonych działań obejmujących także YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz OOH (outdoor). Kluczowym elementem kampanii jest piosenka „Hey It’s Me”, która w lekki i angażujący sposób podkreśla skuteczność produktów marki CeraVe. Jest ona nawiązaniem do reklamy telewizyjnej CeraVe, zaczynającej się od słów „Hej to ja, Twoja sucha skóra” – reklamy, która w USA stała się wręcz legendarna. Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker.
Marka CeraVe postawiła na Spotify, by wykorzystać format muzyczny i precyzyjne targetowanie. Kampania obejmuje dwa formaty audio – osobne dla kobiet i mężczyzn, dopasowane do ich preferencji muzycznych i zachowań na platformie, oraz format Overlay Mobile, który zapewnia szeroką widoczność kampanii.
– Kampanie CeraVe wyróżniają się w branży kosmetycznej i dermokosmetycznej swoim unikalnym podejściem do komunikacji oraz charakterystycznymi motywami. Tym razem po raz pierwszy wykorzystujemy motyw muzyczny, który angażuje odbiorców i natychmiast wpada w ucho – komentuje Weronika Michalak-Mazuś, brand manager CeraVe.
– Strategia targetowania w kampanii marki CeraVe na Spotify została zaprojektowana z myślą o zwiększeniu dotarcia do wybranych segmentów odbiorców. Zastosowaliśmy dopasowane formaty audio, kierowane osobno do kobiet i mężczyzn, bazując na ich zainteresowaniach muzycznych, playlistach oraz segmentach behawioralnych. Dodatkowo, format Overlay Mobile, skierowany do szerokiej grupy użytkowników, zapewnia maksymalizację zasięgu i widoczności kampanii. Dzięki takim działaniom skutecznie łączymy szeroką ekspozycję z precyzyjnym dotarciem do kluczowych grup docelowych – dodaje Weronika Roszkowska, client partner, Aleph Group.
CeraVe to marka stworzona we współpracy z dermatologami, jedna z najbardziej dynamicznych marek skincare na świecie, która szturmem podbiła serca konsumentów i jest przykładem „love brandu” – charakteryzuje się np. ponadprzeciętnie wysoką liczbą wzmianek i zaangażowaniem odbiorców w social mediach. CeraVe komunikuje się z konsumentami w swój wyjątkowy sposób, z jednej strony lekki i zabawny, jednak podkreślający, że marka jest ekspertem w swojej dziedzinie, a jej produkty są wyjątkowo skuteczne.
Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker, a działania na Spotify realizowane są we współpracy z Aleph Group. Kampania potrwa do końca marca.