Kampania skierowana jest przede wszystkim do właścicieli zarządzających flotami oraz osób odpowiedzialnych za zakupy i bezpieczeństwo pojazdów w firmach transportowych. Działania komunikacyjne przypominają o znaczeniu sprawnych wycieraczek dla bezpieczeństwa jazdy w warunkach ograniczonej widoczności jesienią.
Za realizację kampanii na polskim rynku odpowiadają działające w modelu House of Communication spółki Group One – agencja mediowa MediaPlus odpowiedzialną za strategię, planowanie i zakup mediów oraz agencja Labcon relevant stories, która przygotowała koncepcję kreatywną.
Koncepcja kreatywna przygotowana przez Labcon świadomie przełamuje dotychczasowy stonowany styl komunikacji marki na rzecz storytellingu z wykorzystaniem humorystycznych akcentów. Motyw łosia odwołuje się do realnych zagrożeń na trasie (dzika zwierzyna, nieprzewidywalne sytuacje) i w prosty, zapamiętywalny sposób komunikuje kluczową korzyść „Bosch Twin Truck”: lepsza widoczność = więcej czasu na reakcję. Hasło „Wycieraczki Truck. Bo dobrze widzieć łosia” wzmacnia przekaz bezpieczeństwa, a jednocześnie buduje angażujące brand story dla branży transportowej.
Działania mediowe obejmują wykorzystanie OOH wzdłuż kluczowych tras tranzytowych i w pobliżu węzłów logistycznych oraz precyzyjne dotarcie do właścicieli i zarządzających flotami oraz osób decyzyjnych po stronie firm w kanałach digital direct, w tym emisje mobile-first w aplikacji Yanosik, natywne audycje w Radiu Yanosik oraz formaty rich media.
Kampania jest częścią długofalowej współpracy MediaPlus Warsaw z Bosch, którą objęła budżet mediowy z Polsce po wygranym przetargu Mediaplus International na 38 rynków i 10 jednostek biznesowych (m.in. Power Tools, Home Comfort, Mobility Aftermarket, eBike, Smart Home, Corporate, Rexroth, ITK Engineering, Energy and Building Solutions). MediaPlus odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów do kampanii. Koncepcję kreatywną na rynek Polski przygotowała agencja Labcon relevant stories. Kampania potrwa do końca listopada 2025 r.



