Marka BLUR. Dołączyła do portfolio agencji oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media odpowiada za budowanie rozpoznawalności nowej marki szczoteczek sonicznych BLUR. Marka redefiniuje codzienne rytuały higieny jamy ustnej, łącząc design, technologię i funkcjonalność. W ramach współpracy agencja wdraża opracowaną wcześniej strategię komunikacji, wykorzystując trzy kluczowe obszary: media społecznościowe, influencer marketing oraz performance marketing.

BLUR. to marka wpisująca się w koncepcję elevated essentials – oferuje produkty codziennego użytku w odsłonie premium, które wyróżniają się wysoką jakością i estetyką. Szczoteczki soniczne BLUR. zadebiutowały na rynku w maju 2025 roku, a agencja oLIVE media jest odpowiedzialna za ich obecność w mediach społecznościowych oraz konsekwentne budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej.

Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia analizy konkurencji, audytu komunikacyjnego oraz opracowania kompleksowej strategii działań. Następnie marka BLUR. powierzyła agencji jej wdrożenie w trzech filarach komunikacji digitalowej: social mediach i influencer marketingu. Agencja oLIVE media została wyłoniona na podstawie wygranego zapytania ofertowego.