Marka Barbero wystartowała ze swoją pierwszą kampanią reklamową

Należąca do Pharmy CF marka Barbero, przy wsparciu agencji Ancy, startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Kampania skierowana jest zarówno do posiadaczy bujnych bród, jak i kilkudniowego zarostu czy mężczyzn dopiero myślących o zapuszczeniu brody. Skierowana jest również do kobiet – tych, które chcą zadbać o zarost partnera. Komunikacja rusza pod hasłem: „Broda to coś więcej”.

Zapuszczać czy golić? Oto jest pytanie! I takie pytanie zadają sobie tysiące mężczyzn. Codziennie rano stają przed lustrem i… no właśnie. Nadal zapuszczać, czy jednak golić? 

Marka Barbero została wprowadzona na rynek w 2017 roku i nikt z nas nie przypuszczał, że ówczesna „moda” na brodę potrwa tak długo, Dziś wiemy, że noszenie brody to wyraz tożsamości, a nie chwilowy trend. Startowaliśmy z bazowymi produktami: szamponem do mycia brody, olejkiem do pielęgnacji i woskiem do stylizacji. Teraz nasze portfolio dojrzewa wraz z nami i dołączają do niego produkty do pielęgnacji męskiej skóry. A ponieważ opakowania produktów przeszły rebranding, to pomyśleliśmy, że trzeba mówić o marce  i wesprzeć ją reklamowo. Bo kiedy, jeśli nie teraz? A ponieważ z agencją Ancy współpracujemy już od dłuższego czasu i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, to zwróciliśmy się właśnie do nich – mówi Agnieszka Łach, brand managerka w Pharma C Food Sp. z o.o.

Zaczęło się od żartu znalezionego w sieci: „Czy wiecie, że Chuck Norris może i zgoliłby brodę, ale na Ziemi nie ma tak twardego metalu na żyletki?” .Ten stary i, powiedzmy sobie szczerze, niezbyt wyszukany dowcip o brodzie stał się zaczynem idei opartej na różnych ciekawostkach dotyczących zarostu. Okazało się, że jest naprawdę mnóstwo interesujących badań dotyczących brody – od mierzenia twardości włosa, przez eksperymenty poświęcone zdolności zarostu do absorpcji uderzeń (tak, naprawdę ktoś to przebadał), po analizy atrakcyjności mężczyzn z zarostem (w których, nawiasem mówiąc, brodacze wypadają bardzo dobrze). Broda ma bardzo wiele ciekawych cech i zastosowań, stąd hasło „Broda to coś więcej” – komentuje Jan Stabla, copywriter i autor koncepcji z Ancy.

Kampania digital wystartowała we wrześniu. Agencja Ancy odpowiada za koncepcję, opracowanie materiałów kampanijnych, planowanie mediów i obsługę kampanii. Obecna jest we wszystkich popularnych kanałach social media, a wzmacniana jest przez formaty programmatic, rich media, Allegro i Blix. Do współpracy został też zaproszony popularny influencer (z brodą, a jakże!) – Mikołaj Sondej, który słynie z niebanalnych i fascynujących podróży.