Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach wykorzystujących narzędzia AI oraz działaniach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała dla marki Ambition (z portfolio firmy Dajar) kampanię wizerunkową „Ambitna jakość, Rozsądna cena”.
Głównym celem kampanii jest budowa świadomości marki Ambition w kontekście wysokiej jakości produktów oraz atrakcyjnych cen. Kampania wspiera produkty takie jak zastawy stołowe, garnki i patelnie oraz kuchenny sprzęt elektro (Dajar posiada w swoim portfolio „kuchennym” czajniki elektryczne, tostery, gofrownice, frytkownice, miksery, blendery i przenośne kuchenki).
– Kampania skierowana jest do szerokiego grona odbiorców w wieku 25+, przy czym w celach optymalizacyjnych przygotowano dwie sublinie kreatywne: jedną skierowaną do młodszej części grupy docelowej, drugą do starszej – wyjaśnia Dominik Siadak, chief strategy officer i partner w agencji ASAP&ASAP.
– W celu obniżenia kosztów kreacji i alokowania większej części budżetu w mediach, agencja wykorzystała narzędzia AI do tworzenia kreacji. Zarówno postaci bohaterów na KV jak i spoty, nagrania voice over oraz kreacje statyczne bazowały na elementach wygenerowanych przez narzędzia AI. Podejście to poskutkowało możliwością przeprowadzenia zasięgowej, multikanałowej kampanii – dodaje Anna Janduła, digital manager w Dajar.
Agencja ASAP&ASAP odpowiada za kompleksową obsługę kampanii – od strategii i koncepcji, przez produkcję materiałów kampanijnych (w tym spotu digital stworzonego z wykorzystaniem narzędzi AI), po zakup i optymalizację mediów w ramach kampanii social media.
Kampania właśnie wystartowała, a potrwa do 23 grudnia. Prowadzona jest pod hasłem „Ambitna jakość, Rozsądna cena”. Ma charakter digitalowy, wykorzystane w niej są formaty wideo oraz formaty statyczne i animowane, obejmuje platformy i kanały takie jak m.in.: YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok.
Dopełnieniem kampanii są działania influencerskie z zasięgowymi twórcami. Będą one prowadzone na platformie Instagram
Za przygotowanie zasięgowych spotów odpowiada wyspecjalizowany dział ASAP&ASAP, stworzony w strukturach agencji pod koniec ubiegłego roku, realizujący produkcje AI.
Spot skierowany do starszego segmentu konsumentów:
Spot skierowany do młodszego segmentu konsumentów:
Agencja ASAP&ASAP obsługuje digitalowo brandy z portfolio Dajar – Ambition, Velkea i Emalia Olkusz. Działania są prowadzone na rynku polskim oraz wybranych rynkach zagranicznych.



