Marka AirWell startuje na rynku

fot. mat. prasowe

Marka AirWell – producent koszty na brudne pieluchy zatrzymujących brzydkie zapachy, w drodze przetargu wybrał do współpracy agencję Kierunek Kreatywny. 

Krakowska Agencja była odpowiedzialna za opracowanie pozycjonowania marki, identyfikacji wizualnej, produkcję spotów, sesję zdjęciową, koncepcję stoiska targowego oraz zaplanowanie działań wprowadzających markę na rynki UK i DE.

Scenariusze 60- i 20-sekundowe z humorem pokazują codzienność rodziców. W centrum jest ojciec i maluch, których „tajemnica” – naturalna, ale niekoniecznie o najmilszym zapachu – zostaje dyskretnie ukryta dzięki AirWell.

Spot podkreśla innowacyjne cechy kosza: szczelną konstrukcję, uszczelnioną pokrywę, łatwe opróżnianie jedną ręką i materiały z recyklingu. Całość spaja szeptany lektor, dodając historii nuty tajemniczości.

W ramach współpracy zaprojektowano także całą identyfikację wizualną marki – w tym logo, które zyskuje szczególną symbolikę. Zastosowanie nawiasów w logo nawiązuje do sposobu, w jaki AirWell „zamyka” zapachy we wnętrzu kosza – skutecznie, dyskretnie, bez śladu. To subtelna aluzja do funkcji produktu, który chroni przed niepożądanym zapachem.

Za kreację odpowiadała agencja Kierunek Kreatywny, za produkcję materiałów wizualnych – dom produkcyjny Papaya.