Mariusz Kania dołączył do agencji Triple PR

Fot. Adam Stepien / Agencja Gazeta

W kwietniu 2024 roku do działu komunikacji biznesowej agencji Triple PR dołączył Mariusz Kania. Od sierpnia pełni funkcję content managera.

Mariusz Kania w nowej roli odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze content marketingu dla klientów agencji oraz za szkolenie i rozwój kompetencji zespołu w tym zakresie. Prowadzi projekty komunikacyjne dla klientów z sektorów automotive i HR, takich jak: ŠKODA Polska, Gi Group, Grafton Recruitment oraz Wyser.

Rola content managera jest elementem wewnętrznego programu rozwojowego realizowanego w agencji, mającego na celu wzmacnianie kompetencji zespołu i skuteczności działań komunikacyjnych.

Mariusz Kania ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Triple PR był związany, m.in. z CQURE czy agencją Q&A Communication. Przez kilka lat był redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Wyborczej”, gdzie doskonalił swój warsztat pisarski oraz zdobywał umiejętności nawiązywania relacji z wykorzystaniem innych środków przekazu.

Jest magistrem archeologii i doktorem etnologii. Tytuły te uzyskał na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Triple PR, oprócz działań PR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie skalowania działań na LinkedIn oraz oferuje takie usługi jak kompleksowa obsługa LinkedIn, w tym prowadzenie programów employee advocacy, komunikacja z obszaru ESG i działania community relations. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu – od doradztwa, szkoleń, po copywriting.

Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Faktoria, Bibby Financial Services, Hebe, Tchibo czy L’Osteria.