W zrzeszającym ponad 50 specjalistów zespole client service w Foap, awansowały Julia Adamczyk i Maria Żywczok, dotychczasowe account manager, które objęły nowo utworzone stanowisko account supervisor.
Julia Adamczyk jest związana z Foap od 2020 roku, a Maria Żywczok od 2021. Obie specjalistki przez pierwsze lata w Foap tworzyły fundamenty zespołu client service i operacyjnego modelu pracy zarówno z klientami jaki i kreatorami w Polsce i za granicą. Dzięki międzynarodowym kampaniom m.in. dla takich marek jak Uber, Lindt czy Dr Martens, menadżerki miały kluczowy wpływ na pozycjonowanie agencji jako globalnego partnera social media dla marek.
– Z olbrzymią przyjemnością obserwuję jak Maria i Julia z odwagą podchodzą do kolejnych wyzwań biznesowych. Żaden rynek, czy kategoria produktowa nie są dla nich niemożliwym wyzwaniem, co upewniło nas, że w Foap jesteśmy gotowi na najbardziej wymagające briefy – komentuje Marek Różycki, VP business & operations i managing partner w Foap



