Marek Szkolnikowski dołączył do Grupy Weszło, obejmując stanowisko dyrektora contentu i social mediów. W nowej roli odpowiada za strategię oraz rozwój głównych kanałów marki – portalu, mediów społecznościowych i YouTube’a.
Nowy dyrektor to były szef TVP Sport oraz wiceprzewodniczący Komitetu Sportowego Eurowizji. Szkolnikowski jest również doświadczonym dziennikarzem sportowym i menedżerem z wieloletnią praktyką w obszarze marketingu, sponsoringu i komunikacji.
– Weszło ma wszystko, żeby rozbić bank na rynku mediów sportowych – bardzo mocny brand, ale i ogromny potencjał wzrostowy. Chciałbym, aby redakcja opierała się na merytorycznym luzie, dystansie do otaczającej nas rzeczywistości oraz poczuciu humoru, którego tak bardzo brakuje w środowisku dziennikarskim oraz piłkarskim. Naszą ambicją jest stanie się najbardziej innowacyjną i przełamującą stereotypy marką na polskiej scenie medialnej – mówi Marek Szkolnikowski.
Dołączenie nowego dyrektora to krok w stronę powrotu do wartości, które od lat definiują Weszło, a także istotne wzmocnienie operacyjne.
– Bardzo się cieszę, że Marek dołącza do zespołu Weszło. To jeden z najlepszych menedżerów w polskich mediach sportowych. Jego doświadczenie, znajomość rynku i sieć kontaktów będą ogromnym wzmocnieniem dla całej Grupy. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy projekty, które podniosą poprzeczkę na rynku sportowych mediów w Polsce. Marek od pierwszej minuty rozmowy wiedział, jaki ma plan na Grupę Weszło i doskonale rozumie DNA tej społeczności – podkreśla Bartosz Wróblewski, dyrektor zarządzający Grupy Weszło.