Marek Różycki dołączył do zespołu Foap (globalnej platformy i agencji kreatywnej) w marcu 2024 roku na stanowisko VP businesss & operations. Teraz po prawie roku pracy dołącza do ścisłego zarządu firmy jako partner zarządzający. W skład zespołu zarządzającego wchodzili do tej pory Mateusz Zybaczyński (CEO), Michała Glapiński (chief strategy & growth officer/managing partner) oraz Edyta Kotowicz (executive creative driector/managing partner).
Foap od 2016 roku jest globalnym liderem w natywnej i autentycznej komunikacji social media. Dzięki budowanej przez lata społeczności 4,5 miliona kreatorów na całym świecie stał się fenomenem, współpracując z największymi światowymi markami. W ostatnich dwóch latach zdobył liczne regionalne i globalne kontrakty social mediowe dla topowych klientów, a obecnie równieżintensywnie rozwija swoją działalność w Europie Centralnej.
– Marek to niekwestionowany ekspert holistycznie podchodzący do marketingu. Jako regionalny brand manager w P&G (Genewa) oraz Google był przez lata moim klientem, a później kluczowym partnerem w budowaniu Pathfinder23 (największej agencji w ramach Brand New Galaxy, obecnie Assembly Digital Commerce). Bardzo się cieszę, że przyjął propozycję globalnego skalowania Foapa i jeszcze większej odpowiedzialności za firmę, bo efekty jego dołączenia do zespołu już teraz widoczne są w wielu kluczowych wymiarach wzrostu – komentuje Michał Glapiński, chief strategy & growth officer.