Marcin Mroczek został dyrektorem kreatywnym, a Andrzej Błachut senior art directorem w agencji oS3

fot. mat. prasowe

Zespół agencji oS3 wzmacniają dwaj uznani twórcy: Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego, natomiast Andrzej Błachut dołącza jako senior art director. To kreatywny duet z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży – autorzy jednych z najbardziej rozpoznawalnych kampanii reklamowych w Polsce.

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny i senior copywriter, przez lata kierował zespołami kreatywnymi w takich agencjach jak 2012 Agency, Freundschaft, Havas czy Ogilvy. W ostatnim czasie, jako dyrektor kreatywny w 2012 Agency, odpowiadał za obsługę Grupy Żywiec. Od 17 lat pracuje w duecie z Andrzejem Błachutem – doświadczonym senior art directorem. Wspólnie tworzyli kampanie dla takich marek jak Canal+, Lotos, Plus, Simplus, nju mobile (Orange), Heyah, T-Mobile, XTB, Jack Daniel’s, Finlandia, Książęce, Netflix, IKEA czy Pudliszki.

Mroczek i Błachut odpowiadają za wprowadzenie na rynek marek takich jak Plush, 36i6, Canal+ Online oraz Viaplay, a także za rebranding NC+ (marka Canal+) i Grupy Polsat Plus – obejmujący marki Plus, Polsat i Polsat Box.

Ich dorobek został wielokrotnie nagrodzony w konkursach branżowych – łącznie zdobyli ponad 30 nagród, w tym Złote, Srebrne i Brązowe statuetki KTR, a także nagrody Effie, m.in. za kampanie dla Heyah, 7Days, Simplus, nju mobile, Viaplay, Huawei, Canal+ oraz BoboVita.

Dołączenie Marcina i Andrzeja to ogromne wzmocnienie naszego zespołu. To nie tylko jeden z najbardziej doświadczonych i utytułowanych duetów kreatywnych w Polsce, ale przede wszystkim twórcy, którzy potrafią łączyć nieszablonowe myślenie z doskonałym rozumieniem potrzeb marek i konsumentów. Ich obecność w oS3 to krok w stronę jeszcze bardziej wyróżniających się i efektywnych kampanii, które tworzymy – mówi Monika Sokołowska, CEO agencji oS3.