Marcin Gut objął stanowisko client partner sales lead w polskim oddziale Aleph Group

fot. mat. prasowe

Marcin Gut rozpoczyna pracę w polskim oddziale Aleph Group. Objął stanowisko client partner sales lead i będzie odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

Marcin Gut ma 20-letnie doświadczenie w branży digitalowej. Jest ekspertem w dziedzinie narzędzi z obszaru adtech/martech, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i budowaniu strategii reklamowych w mediach digital. Ostatnio pełnił funkcję head of business development CEE w firmie Programmads, gdzie odpowiadał za rozwój regionalnego hubu w Europie Środkowo-Wschodniej, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz rozwój strategicznych partnerstw.

Wcześniej przez wiele lat pełnił funkcję head of programmatic w OMD (Omnicom Media Group) oraz programmatic media manager w Havas Media, gdzie zarządzał zespołami specjalistów, nadzorował realizację kampanii reklamowych oraz wdrażał innowacyjne rozwiązania oparte na danych.

Posiada szeroką wiedzę w zakresie zarządzania kampaniami na platformach reklamowych oraz w obszarze optymalizacji procesów marketingowych i analitycznych.

Jako client partner sales lead w polskim oddziale Aleph Marcin Gut będzie odpowiedzialny za rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim, wspierając klientów w osiąganiu ich celów biznesowych za pomocą innowacyjnych produktów reklamowych. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi oraz nowymi klientami.  
Dodatkowo będzie reprezentować Aleph i Microsoft Advertising na lokalnych i regionalnych wydarzeniach branżowych, a także dbać o właściwe przygotowywanie dokumentacji kontraktowej.

Nowa rola obejmuje także rozwój oferty reklamowej MSA, w bliskiej współpracy z globalnym zespołem Microsoft Advertising w Aleph.

– Bogate 20-letnie doświadczenie Marcina było dla nas bardzo istotne gdy poszukiwaliśmy odpowiedniej osoby na to stanowisko. Microsoft z platformą Microsoft Advertising jest dla Aleph jednym z kluczowych partnerów biznesowych, plany i cele rozwoju tej współpracy na najbliższe lata mamy bardzo ambitne; jestem przekonana, że Marcin w roli szefa teamu odpowiedzialnego właśnie za Microsoft Advertising wydatnie nam pomoże w ich realizacji – komentuje Justyna Duszyńska, dyrektor zarządzająca Aleph w Polsce.

Marcin Gut jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (socjologia), jak również posiadaczem licznych certyfikatów branżowych, w tym m.in. Google Marketing Platform Certified Trainer, Adform Certification, DIMAQ Professional, Google Analytics Certificate.