Marcin Giżycki jako senior art director dołączył do FCB Warsaw

fot. mat. prasowe

Do zespołu FCB Warsaw dołączył Marcin Giżycki – senior art director i fotograf z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej. W swojej pracy łączy strategiczne myślenie o marce z wrażliwością fotografa, tworząc spójne i wyraziste narracje wizualne.

Przed dołączeniem do FCB Warsaw realizował projekty dla marek takich jak Unilever, Johnson & Johnson, OnePlus, L’Oréal, Alfa Romeo, Hasselblad, Ferrari i Heinz, prowadząc kampanie od koncepcji po produkcję – w digitalu, social mediach i offline. W ostatnich latach odpowiadał za kierunek kreatywny kampanii „Ekipa Na Życie” dla Grant’s, współtworzył rebranding Pluxee i jego kampanię launchującą oraz projekty dla polskiego oddziału Heinz.

Poza działalnością agencyjną tworzy identyfikacje wizualne dla branży winiarskiej, łącząc branding z wyczuciem formy i detalu. Zajmuje się również wdrażaniem komponentu AI w procesach kreatywnych – od generatywnej grafiki po wideo.

Marcin jest laureatem prestiżowego konkursu Hasselblad Masters (1. miejsce w fotografii produktowej) oraz zdobywcą nagród Sony Photography Awards i Grand Press Photo. Publikował m.in. we Wprost, Polityce, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Forbes Latvia, Bloomberg Businessweek Polska, Press i Noizz. Jako fotograf był również jurorem Hasselblad Masters, a jego prace kilkukrotnie trafiały na shortlisty KTR. W 2018 roku został wyróżniony w konkursie See&Say – we wszystkich kategoriach, w których startował.

Marcin to art director, który potrafi połączyć koncept z obrazem w sposób absolutnie naturalny. W jego pracy widać równowagę między strategicznym myśleniem a wizualną wrażliwością fotografa. To rzadkie połączenie, które idealnie pasuje do naszej agencji – dodaje Adam Zdeb, chief creative officer FCB Warsaw.