Marcin Dorociński został ambasadorem marki Siemens

Marka Siemens rusza z nową kampanią reklamową promującą automatyczne ekspresy do kawy. Jej twarzą został jeden z najbardziej cenionych polskich aktorów – Marcin Dorociński. Kampania, realizowana pod hasłem „Smak życia zaczyna się od kawy”, to efekt wygranego przez agencję Insignia przetargu.

Agencja odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji, wybór ambasadora, przygotowanie big idei, kreacji, nadzór nad produkcją oraz sesją zdjęciową i koordynację działań z influencerami.

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji marki Siemens w segmencie premium, jako brandu oferującego ekspresy do kawy, które łączą innowacyjność, niezawodną jakość i codzienną wygodę. Kampania koncentruje się na modelu Siemens EQ900, który dzięki szerokim możliwościom personalizacji pozwala dopasować kawę do indywidualnych potrzeb i nastroju użytkownika.

Siemens postawił przed nami wyzwanie: jak opowiedzieć o marce premium w sposób, który nie onieśmiela technologią, ale zaprasza na kawę. Zamiast wymieniać parametry, stworzyliśmy historię o rytuale, który każdy zna. To opowieść o kawie z wyjątkowego ekspresu, od której zaczyna się smak życia. Chcieliśmy, żeby komunikacja marki Siemens była elegancka i premium, ale jednocześnie bliska i prawdziwa. Marcin Dorociński wniósł w tę opowieść autentyczność, klasę i naturalność, a ekspresy Siemens – precyzję i perfekcję w każdym detalu. W efekcie udało się połączyć świat premium z codzienną przyjemnością – Emilia Czerwiec-Caruso, dyrektorka kreatywna w agencji Insignia.

Na potrzeby komunikacji powstał spot reklamowy, materiały video do social mediów oraz kreacje digital. Integralną częścią kampanii jest także branded content. To dopiero pierwsza odsłona szeroko zakrojonych działań – kolejne etapy kampanii ujawnione zostaną wkrótce.

Reżyserią spotu zajęła się Maria Zbąska, a za zdjęcia odpowiadał Piotr Uznański. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Pink Media, a postprodukcję – VEIN.

Komunikacja obejmie telewizję, digital (YouTube, social media, VOD) oraz kanały e-commerce.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy EssenceMediacom.