Marcin Arkuszewski został client partnerem w dentsu X (dentsu Polska)

Z początkiem czerwca br. do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko client partnera. Arkuszewski wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska.

Bardzo się cieszę, że Marcin dołączył do zespołu dentsu X, ponieważ łączy unikalne kompetencje i innowacyjne podejście do mediów i client managementu, co jest dla nas i dla naszych klientów kluczowe, aby móc nie tylko sprostać oczekiwaniom zmiennego i nieprzewidywalnego rynku, ale działać na nim o krok przed innymi – komentuje Nicolette Senye, media practice lead.

Marcin Arkuszewski swoją przygodę mediową zaczynał w 2009 roku w agencji Mediacom, gdzie początkowo pełnił rolę juniorską, a finalnie menedżerską i odpowiadał m.in. za obsługę Mars/Wrigley, Bayer czy Electronic Arts. Przed dołączeniem do dentsu X, związany był z agencją Zenith, w której jako communications & business director objął zarządzanie zespołem klienckim obsługującym kilkunastu klientów. Wraz ze swoim zespołem odpowiadał za kompleksową obsługę mediową i komunikacyjną klientów, z uwzględnieniem projektów badawczych, contentowych i PR-owych. Podczas 8-letniej współpracy z Zenith obsługiwał m.in. Kompanię Piwowarską, Essity, Intersnack, Lactalis, Fielmann, Bonduelle oraz Brown Forman. Dodatkowo był aktywny new biznesowo, co składa się na jego unikalną wiedzę i doświadczenie.

Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim.