Jakub Kwaczyński i Marta Ulman, twórcy podcastu „Mamy na to Slajd”, ruszyli z nowym cyklem we współpracy z SAR i Effie Poland. W „Slajdach na miarę Effie” rozmawiają z liderami branży marketingowej o filarach efektywnych kampanii reklamowych.
„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast poruszający tematy strategii marketingowej. Od 2020 roku tworzony jest przez Jakuba Kwaczyńskiego z GoldenSubmarine i Martę Ulman. Duet strategów zadebiutował teraz ze specjalną serią swojego autorskiego projektu, zatytułowaną „Slajdy na miarę Effie”. Cykl pojawił się w sieci tuż przed startem sezonu zgłoszeń do najbardziej cenionego konkursu marketingowego w Polsce – Effie Awards Poland.
W planowanych 5 odcinkach „Slajdów” poznamy kulisy i wskazówki na temat skutecznej komunikacji marek. Usłyszymy praktyków branży i dowiemy się też, jak stworzyć najlepsze zgłoszenia do Effie – od definiowania wyzwań, przez strategię i insight, po kreację, realizację i wyniki. W pierwszym epizodzie cyklu mogliśmy usłyszeć, jak ważna jest potrzeba definiowania kontekstu rynkowego i celów kampanii. Swoim doświadczeniem w tej sprawie podzieliła się Agnieszka Getler-Kicman, dyrektorka marketingu marek Danone i Żywiec Zdrój.
W drugim odcinku spotkamy Magdalenę Kosińską, dyrektorkę marketingu CEE Versuni, która wyjaśni, jak przekładać insighty na zwycięską strategię. Magdalena Kozanowska, v-ce president, COO & partner ze 180heartbeats+Jung v Matt w trzecim epizodzie opowie o skutecznej kreacji i realizacji kampanii. W czwartym z kolei Jerzy Hołub, vice president marketing & communications w Mastercard przekaże, jak oceniać efektywność zgłoszonych projektów. Cały cykl zamknie analiza nagrodzonych kampanii Effie w 2024 roku i raport z badań, które przybliży Marta Krasowska z Ipsos.
Projekt Jakuba i Marty realizowany jest we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, organizatorem konkursu Effie w Polsce. Odcinki będą pojawiać się co tydzień, aż do końca kwietnia, na stronie samego konkursu oraz kanale podcastu na YouTube i Spotify. Wszelkie informacje o nowych odsłonach pojawią się na kanałach social media SAR i Effie oraz agencji GoldenSubmarine.