Na polski rynek wchodzi nowa linia chipsów marki Przysnacki. Do jej stworzenia firmę Intersnack Poland zainspirowały malownicze, ikoniczne miejsca w naszym kraju, w których Polacy najchętniej spędzają czas wolny i gdzie życie smakuje lepiej. Aby wesprzeć odbudowę i ochronę lokalnych ekosystemów, jeden procent ze sprzedaży nowych chipsów będzie przeznaczany na działania prowadzone w ramach projektu Re:Generacja, realizowanego przez UNEP/GRID – Warszawa. Wprowadzeniu Przysnacków z linii „Polska inspiruje” będzie towarzyszyła kampania reklamowa obejmująca szeroko zakrojone działania w mediach oraz OOH.
Nowe Przysnacki wyróżniają nie tylko ciekawe smaki i wyjątkowe opakowania, prezentujące piękno polskich gór, jezior, łąk czy morza, ale także skład – wszystkie chipsy są bezglutenowe i nie zawierają oleju palmowego. Ponadto, produkowane są wyłącznie w Polsce, w zakładzie Intersnack Poland w Nysie – ta informacja okazała się bardzo ważna dla aż 70 proc. konsumentów biorących udział w badaniu Ipsos, przeprowadzonym na zlecenie Intersnack Poland w listopadzie 2024 roku.
– Do wprowadzenia na rynek nowej linii chipsów Przysnacki przygotowywaliśmy się przez ok. 2 lata. Nasze prace objęły m.in. aż 10 badań ilościowych i jakościowych, w których udział wzięło ponad 5 200 respondentów. Chcieliśmy dogłębnie zbadać preferencje polskich konsumentów w zakresie smaków, cech produktu i opakowań, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Z radością mogę powiedzieć, że ten cel został osiągnięty. Nasze nowe Przysnacki już cieszą się ogromną popularnością. W najbliższym czasie będziemy poszerzać dystrybucję o kolejne sieci handlowe i sklepy, aby każdy mógł cieszyć się smakami przywodzącymi na myśl beztroskie chwile wolnego na łonie natury – powiedziała Agnieszka Krajewska-Pliwka, marketing director Poland & Baltics w Intersnack Poland.
Piękno Polski zachwyca na opakowaniach
Obok sklepowej półki z nową linią Przysnacków ciężko przejść obojętnie również ze względu na wyjątkowe opakowania prezentujące piękno polskich gór, jezior, łąk czy morza. Łączą one obietnicę nowych, pysznych smaków z miejscami, które konsumenci bez trudu rozpoznają z własnych wspomnień czy relacji znajomych w mediach społecznościowych.
– Oba wątki połączyliśmy w spójną opowieść o smakach, które powstały z inspiracji przyjemnymi chwilami, spędzonymi w tych ikonicznych miejscach. W ten sposób powstały: Spacer pod Giewontem (smak górskiego sera inspirowany tradycyjnym oscypkiem), Sopockie Lato (chipsy solone solą morską), a także pozostałe propozycje produktowe z nowej linii Przysnacków – wyjaśnia Paweł Frej, general creative director w HiBrands, agencji kreatywnej, która jest współautorem konceptu i odpowiada za projekt opakowań oraz nazwy poszczególnych produktów z linii „Polska inspiruje”.
Design opakowań świetnie współgra z charakterem i wizerunkiem marki Przysnacki, podkreślając jej lokalny charakter.
W miastach, w podróży, na wakacjach – zawsze Przy… nas
Wprowadzenie na rynek nowej linii Przysnacków zostanie wsparte kampanią reklamową, obejmującą spoty telewizyjne, OLV oraz display, a także szeroko zakrojone działania OOH, w tym reklamy w popularnych kurortach turystycznych, w pociągach, na dworcach i lotniskach, w kinach, przy autostradach oraz w przestrzeni miejskiej i oczywiście w sklepach. Zapewni to marce dużą widoczność oraz przyciągnie uwagę zarówno podróżnych, jak i lokalnych mieszkańców. W kampanię zaangażują się także influencerzy, którzy w ciekawy sposób przybliżą konsumentom miejsca będące inspiracją dla nowej linii produktowej. Nie zabraknie także działań PR. W planach są również aktywacje angażujące bezpośrednio konsumentów.
Za koncepcję, kreację i produkcję reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania in-store – Agencja Reklamowa Redheads i Studio Total Design, za przygotowanie strony www dla nowej linii chipsów – GoldenSubmarine, za influencer marketing – LiquidThread oraz BrandLift, za zakup mediów – Zenith, natomiast za PR – MSL Group.
Polska inspiruje do troski o środowisko
Na tym nie koniec. Inspirując się pięknem rodzimej przyrody, trudno się o nią nie zatroszczyć, dlatego firma Intersnack Poland dołączyła do partnerów UNEP/GRID – Warszawa, aby wspierać odbudowę i ochronę polskich ekosystemów. Na początek, jeden procent ze sprzedaży Przysnacków z nowej linii będzie przeznaczany na ochronę polan reglowych w Tatrzańskim Parku Narodowym, w ramach projektu Re:Generacja. Polany te są miejscem występowania wielu cennych siedlisk przyrodniczych, w tym dwóch Natura 2000. Można tam spotkać gatunki objęte ochroną prawną, rzadkie i zagrożone. Są to m.in. dziewięćsił bezłodygowy, krokus spiski, listera jajowata czy ciemiężyca zielona.
– Marka Przysnacki przez lata wypracowała wizerunek, który w silny i wiarygodny sposób wpisuje nas w lokalny, polski kontekst. Jesteśmy najbardziej tutejszą marką w kategorii chrupek i chipsów, dlatego chcieliśmy stworzyć linię produktów, które celebrują polską naturę i włączają się aktywnie w opiekę nad jej skarbami – wyjaśnił Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki.