„Malowanie nabiera kolorów” w nowej kampanii marki Beckers

fot. mat. prasowe

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept kreatywny oraz realizację materiałów nowej kampanii pod hasłem „Malowanie nabiera kolorów” dla marki farb Beckers. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

Kampania promuje kolekcję plamoodpornych farb Beckers Designer Colour. W myśl idei kreatywnej, dzięki farbom Beckers każdy może poczuć radość z malowania, której trudno będzie sobie odmówić. Bogata gama kolorystyczna kolekcji sprawia, że malowanie nabiera kolorów.

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację materiałów. Kampania obejmuje telewizję – spot 30” oraz dwa spoty 15”, a także materiały do kampanii digital. Reżyserem filmu jest Filip Bartczak, za produkcję odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajął się Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Za planowanie i zakupów mediów odpowiada Arena Media.