Małgorzata Kozera obejmuje stanowisko business and implementation director w Value Media

fot. mat. prasowe

Małgorzata Kozera po 10 latach w zespole strategii agencji Value Media obejmuje nową funkcję – business and implementation director. Będzie kierować zespołami obsługującymi klientów Hebe, Suzuki i Traficar. Zmiana ma na celu rozwój kompetencji strategicznych wewnątrz zespołów biznesowych oraz jeszcze większe wsparcie klientów w obszarze marketingu poprzez zmiany napędzane danymi.

Małgorzata Kozera z agencją Value Media związana jest od 2008 roku. Na przestrzeni 17 lat pracowała zarówno w zespołach klienckich jak i w dziale strategii agencji jako digital strategy director. Gdzie odpowiadała za przygotowywanie strategii mediowych, koordynowanie nowych procesów oraz wdrażanie zaawansowanych rozwiązań dla klientów agencji. Swoje doświadczenie zdobywała pracując dla lokalnych i globalnych marek takich jak PKO Bank Polski, Netia, Hebe, Credit Agricole, L’Oreal czy Orange. W swojej pracy łączy doświadczenie mediowe i strategiczne z wiedzą z psychologii społecznej, reklamy i zarządzania zmianą.

W ostatnim latach wdrożyliśmy wiele narzędzi i rozwiązań, które miały na celu dostarczyć naszym klientom pozytywną zmianę biznesową opartą o dane. Dzięki temu oraz ciągłemu podnoszeniu kompetencji strategicznych i analitycznych całego zespołu Value Media przekładamy działania marketingowe na ich mierzalne wyniki biznesowe. Gosia od samego początku była częścią tej strategii zmian w myśleniu o mediach, a teraz jako business director będzie przekładała naszą wizję i misję na współpracę z kolejnymi klientami naszej agencji – mówi Rafał Wachnik, managing director Value Media.

Małgorzata w roli business and implementation director, będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu klientów agencji, wykorzystując analitykę, narzędzia mediowe i MarTech do tworzenia rekomendacji opartych na analizie i precyzyjnych insightach. Kluczowym zadaniem będzie także integracja danych z różnych obszarów marketingu, co umożliwi projektowanie działań optymalizacyjnych zgodnych z misją Value Media – „We design & deliver positive business change”. Jej obowiązki obejmują również nadzór nad wdrażaniem procesów strategicznych i analitycznych w codziennej pracy zespołów biznesowych agencji.
Szymon Ślęzak