Od marca br. Maksymilian Salski objął stanowisko chief subscription officer w Grupie Agora. W nowej roli odpowiada za rozwój portfolio subskrypcyjnego Grupy Agora, strategię subskrypcyjną jej marek oraz budowanie synergii między nimi i realizację ich wspólnego celu.
Jako chief subscription officer Maksymilian Salski będzie odpowiadał za opracowanie strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu, projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert, a także najlepsze wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych.
– „Wyborcza” i Radio TOK FM pokazały – choć dekadę temu nikt w to nie wierzył – że w Polsce jest rzesza odbiorców, którzy chcą zapłacić za wartościowe dziennikarstwo. Nasze ambicje sięgają jednak dalej, dlatego chcemy, aby kluczowi menedżerowie odpowiedzialni w całej firmie za rozwój modelu subskrypcyjnego mieli wspólne cele i ściśle ze sobą współpracowali – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki „Wyborcza”.
Maksymilian Salski będzie łączył nowe zadania w Grupie Agora ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami head of subscriptions w „Gazecie Wyborczej”.
Maksymilian Salski zarządza obszarem subskrypcji w „Wyborczej” od lipca 2023 roku, kiedy wrócił do jej zespołu po niespełna dwuletniej przerwie. Od października 2021 r. związany był z newonce.media, medium lifestylowo-kulturowym, skierowanym do GeneracjiZ, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 r. w roli head of subscription nadzorował cały biznes subskrypcyjny newonce.media. Wcześniej, od 2016 roku, wraz z zespołem budował ofertę subskrypcyjną „Gazety Wyborczej”.