Maksymilian Kreft został buying intelligence managerem w Group One Media

Do zespołu TV Buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Maksymilian Kreft, obejmując nowo powstałe stanowisko buying intelligence managera. W ramach zespołu TV Buying będzie odpowiadał za optymalizację procesów zakupowych, rozwój narzędzi oraz przygotowywanie ofert przetargowych.

Maksymilian Kreft w ramach działu TV Buying, zarządzanego przez Bartosza Kuczyńskiego, staje na czele trzyosobowego zespołu TV Expertów. W nowej roli odpowiedzialny będzie za opracowywanie dedykowanych strategii zakupowych dla klientów agencji, rozwój narzędzi oraz przygotowywanie ofert przetargowych. Będzie także zaangażowany w negocjacje z przedstawicielami stacji telewizyjnych. Nowo powstałe stanowisko to kolejna duża zmiana w strukturach zespołu, związana ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu buying TV.

Maksymilian ma ponad 11-letnie doświadczenie w branży mediowej. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii telewizyjnych optymalizowanych pod ROI. Od 2012 roku związany był z OMD Poland, gdzie przebył drogę od trainee do senior investment managera. Przez cały ten czas był odpowiedzialny za obsługę kampanii i realizowanie celów biznesowych klientów.

Dotychczas pracował m.in. dla takich klientów jak: Reckitt Benckiser, Berlin Chemie, Nissan, czy Renault.