Maks Szyłkiewicz obejmuje stanowisko group account managera w agencji Warsaw/Creatives

fot. mat. prasowe

W lutym 2024 do zespołu Warsaw/Creatives dołączył Maksymilian Szyłkiewicz obejmując stanowisko group account manager w dziale client service. Do jego zadań należy między innymi budowanie relacji z obecnymi, jak i przyszłymi klientami agencji oraz prowadzenie kompleksowych projektów w ramach strategii obsługi 360’.

Maks Szyłkiewicz jest ekspertem w zakresie budowania wizerunku marek beauty. Swoje 17-letnie doświadczenie zdobywał zarówno w studiach produkcyjnych, jak i w dużych agencjach sieciowych, takich jak Isobar Poland czy McCann Worldgroup oraz wieloletniej pracy po stronie Klienta. Ostatnie 8 lat rozwijał swoje kompetencje w strukturach digitalowych oraz marketingowych L’Oréal, w ramach HUBu na Polskę i Kraje Bałtyckie. W tym czasie był odpowiedzialny za kilkaset projektów z portfolio produktów masowych i selektywnych, a wiele z nich zostało wyróżnionych lokalnie i globalnie (m.in. Makeup in the city, #CzystySquad, #MatteInkSong czy Maybelline NY Stories).

W Warsaw/Creatives Maks jest odpowiedzialny za strategiczną integrację w obsłudze oraz budowaniu rozwiązań dla Klientów wraz z działami communication, influencer marketing, PR czy events.

Rozwój działu client service jest jednym z kluczowych procesów, które wdrażamy od 2022 roku w związku z coraz większą liczbą kampanii 360’, które realizujemy dla naszych klientów. W Warsaw Creatives specjalizujemy się w kompleksowej komunikacji marek, obejmującej projektowanie graficzne, produkcję kampanii reklamowych, casting, organizację eventów, PR i influencer marketing – szczególnie w sektorach mody, urody i lifestyle. Dlatego bardzo się cieszę, że mogliśmy nawiązać współpracę z Maksem, który dzięki swojemu doświadczeniu, nie tylko wzmocni zespół swoją znajomością branży beauty, ale również pomoże w dalszym rozwoju kompetencji agencji w zakresie kompleksowej obsługi – mówi Krystyna Bajor-Ledwoń, operational director i client service director Warsaw/Creatives.