Do agencji Space Cat Industries, specjalizującej się w komunikacji przy wykorzystaniu short video, dołącza Magdalena Talma. Obejmuje nowo utworzone stanowisko sales director i tym samym buduje od podstaw dział sprzedaży. Po wzmocnieniu działów kreacji oraz influencer marketingu, to kolejny strategiczny krok w rozwoju biznesu agencji.
Magdalena Talma od ponad 11 lat działa w marketingu, specjalizując się w obszarach influencer marketingu i gamingu. W 2016 roku dołączyła do LifeTube, gdzie najpierw jako group sales manager, a następnie head of sales rozwijała dział sprzedaży. W 2020 roku objęła stanowisko sales director w Grupie LTTM. Posiada doświadczenie w tworzeniu kampanii na wszystkich platformach social media, w szczególności takich jak YouTube, Instagram, Twitch, TikTok czy platformy podcastowe. W 2023 roku, Magdalena dołączyła do Polskiej Ligi Esportowej, gdzie pracowała z klientami takimi jak Procter & Gamble, PGE, RIOT, Superbet czy Heinz. W PLE Magdalena zajmowała się sprzedażą sponsoringu, projektów niestandardowych oraz eventów związanych z gamingiem oraz esportem.
Od czerwca 2024 roku, Magdalena tworzy dział sprzedaży agencji Space Cat Industries, koncentrując się na pozyskaniu nowych klientów w zakresie influencer marketingu oraz projektów strategiczno-kreatywnych w obszarze short video i obsługi profili biznesowych marek na TikToku.
– To pierwsze wzmocnienie agencji Space Cat Industries w obszarze New Business. Magda będzie odpowiedzialna za budowanie strategicznych relacji biznesowych, co będzie przekładać się na jeszcze szybszy wzrost przychodów agencji. Jej doświadczenie w influencer marketingu i gamingu doskonale wpisuje się w strategię naszej agencji, dlatego niezmiernie cieszymy się, że Magda jest z nami na pokładzie – mówi Roman Terelak, VP agencji Space Cat Industries.