Magdalena Brylowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1, obejmując stanowisko senior account manager. Przez ostatnie 3 lata pracowała w niej na stanowisku account manager.
Magdalena Brylowska pracuje w Chapter1 od początku 2022 roku, do tej pory jako account manager i przez te lata pracowała z takimi klientami jak m.in.: VOX, Żabka Polska, Sherwin-Williams, Herlitz, Pelikan, Urząd Miasta Poznania, Stowarzyszenie Młodych Animatorów Kultury, Grupa Plichta, Fielmann Polska, Grupa Cichy-Zasada oraz Dobra Kaloria.
Przed przejściem do Chapter1 była kierowniczką Działu Relacji Publicznych w Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu.
Zakres jej obowiązków w nowej roli w Chapter1 obejmie m.in. koordynację pracy zespołu, briefowanie, kontrolowanie procesu od pomysły do finalnego projektu/produktu, współpracę z zespołem kreacji, strategii i działem Social Media, jak również kontakty z zewnętrznymi partnerami, domami mediowymi, domami produkcyjnymi oraz podwykonawcami. Będzie również współpracować z innymi zespołami w obszarach takich jak tworzenie strategii, research oraz analizy danych.
Dodatkowo Magdalena Brylowska zajmuje się w Chapter1 tematami związanymi zarówno z komunikacją wewnętrzną oraz komunikacją zewnętrzną (public relations) we współpracy z agencją ŁubuDubu PR.