Maczfit ruszył z nową platformą komunikacji „Mmm… Maczfit”

Maczfit wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i róż-norodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna „Mmm… Maczfit” ma na celu nie tylko zachęcić do zdrowego odżywiania, ale także podkreślić przyjemność, jaką można, a nawet powinno się, czerpać z codziennych posiłków.

Maczfit zyskał uznanie na rynku za swoje innowacyjne podejście do diety pudełkowej, oferu-jąc różnorodne plany żywieniowe, które łączą w sobie zdrowie, wygodę i smak. Nowa plat-forma komunikacji marki jest kolejnym krokiem w budowaniu silnej relacji z klientami, którzy doceniają nie tylko wartości odżywcze posiłków, ale także ich walory smakowe.

Chcieliśmy, aby nowa kampania 'Mmm… Maczfit’ odzwierciedlała doznania, jakie towarzy-szą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również mo-ment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz 'mmm’. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do ‘mmm’. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, omnichannel director w Maczfit.

Hasło „Mmm… Maczfit” w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej, która ma na celu podkreślenie, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne ani monotonne, a każdy posiłek to prawdziwa przyjemność. Maczfit chce inspirować do odkrywania nowych smaków i cieszenia się jedzeniem – niezależnie, gdzie się jest. Koncept „Mmm… Maczfit” to emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością, a jednocześnie zamie-rzona gra słów, rozwijająca koncepcję litery „M”, która zdobi brand.

Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o no-wy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu ofe-rując także zestawy Trio. Powstały one z myślą o osobach, które pragną zadbać o zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, ale bez rygoru diety. Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem, w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić.

W ramach kampanii 360 przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w digitalu. Aktywacja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdo-orze.