Maciek Ziomek dołączył do zespołu investment & trading w PMX. Jako international trading director będzie koordynował międzynarodowe procesy przetargowe, w których Publicis Groupe Polska pełni rolę hubu. Zajmie się również nadzorowaniem obszaru tradingu dla jednego z największych klientów Publicis Groupe, operującego z Polski na 22 rynkach. Do jego zadań będzie należeć także koordynacja współpracy PMX z globalną siecią w sprawach tradingowych.
– W Publicis Groupe Polska mamy coraz więcej klientów, którzy powierzają nam strategiczną rolę zarządzania inwestycjami reklamowymi, w tym również tradingiem, w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz na innych rynkach zagranicznych. Wieloletnie doświadczenie Maćka w tym obszarze jest nie do przecenienia – mówi Bartosz Sieradzki, investment & trading director w Publicis Groupe Polska.
Maciek Ziomek ma ponad 25 – letnie doświadczenie w branży marketingowych. W 2009 r. rozpoczął karierę w Publicis Groupe. Na początku był związany z agencją mediową Starlink (obecnie Spark Foundry), a od 2013 r. z globalnym zespołem Publicis Media Exchange w Londynie. Posiada szerokie doświadczenie międzynarodowe, zdobyte w projektach wdrażanych w Europie, Ameryce Południowej oraz krajach azjatyckich.