Do Molecular Creative dołączył w marcu Maciej Robak, obejmując stanowisko senior art directora.
W nowej roli Maciej odpowiada za tworzenie i rozwijanie koncepcji kreatywnych dla klientów Molecular Creative. Maciej utworzył zespół kreatywny z senior copywriterem – Filipem Kurkiewiczem (z agencją związany o 2022 roku).
Maciej Robak ma ponad 20-letnie doświadczenie w reklamie, designie i marketingu. Został wyróżniony jako jeden z 200 najlepszych artystów cyfrowych na świecie w latach 2019-2020 według magazynu Lürzer’s Archive. W swojej pracy kieruje się podejściem „one man army” – opracowuje strategie komunikacji, tworzy koncepcje, pisze treści, rysuje wizualizacje i realizuje produkcję od A do Z.
Maciej przeszedł do Molecular Creative z agencji digitalowej Bees & Honey. Wcześniej zdobywał doświadczenie w K2 Create. Pracował dla klientów z wielu branż, m.in. dla Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PKO BP, Disney, Ikea, Volkswagen, Volvo, Samsung czy LG.