Maciej Miszczuk awansował na stanowisko business directora w Mediaplus

fot. mat. prasowe

Maciej Miszczuk awansował w strukturach agencji mediowej Mediaplus (Group One) na stanowisko business directora. W nowej roli łączy obowiązki partnera biznesowego klientów agencji oraz zarządzanie zespołami klienckimi m.in. C&A, grupy De’Longhi, Abbott oraz E.ON.

Z branżą mediową związany jest od 2015 roku. Maciej swoją karierę w branży rozpoczął w domu mediowym Mediacom, z którego następnie przeszedł do agencji mediowej Mediaplus na stanowisko junior communication plannera. Przez ostatnie 9 lat rozwijał umiejętności i zdobywał kolejne szczeble kariery, by obecnie objąć stanowisko business directora w największej niezależnej grupie marketingowo-technologicznej w Polsce. W swojej nowej roli odpowiada za wsparcie strategiczno-biznesowe klientów oraz budowanie i rozwój zespołu.

W obliczu niedawnych zmian oraz nowej strategii Mediaplus stawiamy duży nacisk na rozwój kompetencji strategicznych i managerskich naszego zespołu. W tym celu niezbędne jest posiadanie mocnych liderów, którzy nie tylko doskonale poruszają się w tych obszarach, ale również potrafią przekazać tę wiedzę oraz motywować do rozwoju swoich ludzi. Ostatnie miesiące pracy z Maćkiem dowodzą, że jest dokładnie takim liderem, jakiego potrzebujemy. Łączy strategiczne myślenie i zmysł biznesowy ze znakomitymi zdolnościami managerskimi, w związku z czym jesteśmy pewni, że pomoże nam realizować założone przez nas ambitne cele Mediaplusa – mówi Martyna Rogozińska, head of business w Mediaplus.

W ostatnich latach Maciej Miszczuk koordynował pracę zespołu na klientach takich jak: De’Longhi, C&A, AliExpress, Amazon, Uniqa, Epson czy Stada. Od 2019 roku współtworzy w Group One komórkę zajmującą się koordynowaniem przetargów międzynarodowych, transferem know-how oraz narzędzi z grupy Serviceplan.

Maciej Miszczuk będzie raportował do Martyny Rogozińskiej, która w marcu b.r. stanęła na czele zespołu liderów i managerów kierujących zespołami klienckimi.