Maciej Bernacki został nowym performance strategy lead w Foap

fot. mat. prasowe

Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców w USA, Europie, LATAM i Azji, dołączył Maciej Bernacki, doświadczony manager związany wcześniej m.in. z Metą i Mediacom.

Maciej, z ponad 10-letnim doświadczeniem w social mediach i performance marketingu, łączy kreatywne podejście z analitycznym myśleniem. W Foap koncentruje się na tworzeniu strategii, które w spójny sposób łączą treści, twórców i efektywność działań, wspierając marki w osiąganiu realnych rezultatów i dynamicznym rozwoju na platformach społecznościowych.

Maciek to niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych z unikatową wiedzą i doświadczeniem, które zdobywał u kluczowych graczy na rynku, takich jak Meta, czy Mediacom. Dzięki jego wiedzy wzmacniamy w Foap podejście do mierzenia efektywności naszych działań, które oparte jest nie tylko na monitorowaniu kampanii w czasie rzeczywistym, ale także na szybkim wyciąganiu wniosków i optymalizacji kampanii reklamowych. W rezultacie komunikacja, którą prowadzimy dla marek, jest stale udoskonalana i nastawiona na wyniki biznesowe – komentuje Edyta Kotowicz, executive creative director i managing partner w Foap.