Luca Filardo został nowym chief revenue officerem w Adlook

fot. mat. prasowe

Adlook powołał Lucę Filardo na stanowisko chief revenue officera (CRO). W nowej roli będzie on odpowiadał za kształtowanie globalnej strategii rozwoju, koordynując działania związane ze skalowaniem biznesu i efektywnością operacyjną we wszystkich regionach. To kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na międzynarodowym rynku.

Filardo od lat odgrywa ważną rolę w strukturach firmy i aktywnie uczestniczy w ekspansji Adlook na kolejne rynki. Jako CRO skupi się na integracji zespołów i procesów sprzedażowych, aby ujednolicić i usprawnić sposób obsługi klientów na poszczególnych rynkach.

Awans Luci to ważny krok w rozwoju Adlook – mówi Kuba Kossut, Globalny CEO Adlook. – Jego umiejętność łączenia technologii z realnymi efektami biznesowymi dla klientów sprawia, że jest właściwą osobą do skutecznego wdrożenia strategii napędzającej wzrost firmy – dodaje.

Objęcie przez Lucę nowej roli następuje w czasie dynamicznego rozwoju Adlook, w którym firma redefiniuje standardy branżowe dzięki m.in. precyzyjnym insightom demograficznym (socio-demographic accuracy report), inteligentnym strategiom targetowania (audience solutions), a także pionierskiemu zastosowaniu deep learningu w reklamie programmatic.

To dla mnie ważny moment i duża odpowiedzialność – objąć tę rolę w tak przełomowym czasie, nie tylko dla Adlook, ale i całej branży – komentuje Luca Filardo, chief revenue officer. – Wraz z dalszym rozwojem naszej struktury i integracją produktów oraz zespołów, moim priorytetem będzie dostarczanie naszym klientom globalnie jeszcze większej przejrzystości, spójności i wymiernych rezultatów – dodaje.