LoveBrands Group świętuje 10-lecie i przechodzi rebranding

fot. mat. prasowe

LoveBrands Group, agencja komunikacji marketingowej 360° w tym roku świętująca 10-lecie, zmienia się razem z dynamicznym rynkiem marketingowym. Przechodzi rebranding, w ramach którego zaplanowano nową komunikację wizualną, bazującą na wieloletniej filozofii firmy – budowania historii marek w szerokim kontekście rynkowym. Równocześnie zostały wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej agencji, m.in. w związku ze wzmocnieniem kompetencji w obszarze kreacji, reklamy i produkcji. Wszystko po to, by jeszcze efektywniej wspierać marki w uzyskaniu komunikacyjnych wyróżników, co jest szczególnie istotne w kontekście dostrzeżonego, m.in. na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2024, trendu na unifikacje: zarówno produktów, jak i kodów wizualnych.  

Agencja LoveBrands Group była jedną z pierwszych na polskim rynku, która świadomie odeszła od wąskiej specjalizacji komunikacyjnej na rzecz oferowania klientom podejścia zintegrowanego. Dziś – jako agencja komunikacji marketingowej 360° – swoją siłę opiera na strategicznym i analitycznym podejściu do biznesowych wyzwań klientów i nieposkromionej kreatywności, dzięki którym tworzy wielowymiarowe, zintegrowane kampanie komunikacyjne, uwzględniające każdy element działań komunikacyjnych: od tworzenia strategii komunikacyjnych czy strategii marki, poprzez kreację i realizację crossplatformowego contentu, po planowanie kampanii mediowych, digital, PR, influencer marketing czy public affairs. Kreatywnie, ale też strategicznie podchodzi także do organizacji eventów, bo traktuje je jako element zintegrowanego podejścia w komunikacji.

Przyjęcie szerszej perspektywy już od początku oznaczało realizowanie konsekwentnej polityki biznesowej oraz postawienie na rozwój usług, zespołów i ich kompetencji. Od lat budujemy jednak nie tylko strategię biznesową, która jest podstawą stabilnej pozycji agencji na rynku, ale również działamy w zgodzie z naszymi wartościami i filozofią ‹‹The Brand New Story››. W naszym DNA mamy zapisane wspieranie klientów w tworzeniu historii marek, która w perspektywie długoterminowej buduje ich rozpoznawalność wśród odbiorców oraz jest ważnym elementem realizacji ich celów biznesowych i sprzedażowych. Tym razem postanowiliśmy na własnym przykładzie zobrazować, jak zmienia się historia marki, bo w ostatnich latach rozszerzyliśmy świadczone usługi, skupiając się na rozwoju nie tylko kompetencji komunikacyjnych, ale i kreatywnych oraz produkcyjnych. Rebranding jest okazją właśnie do pokazania kompetencji i wartości, na których firma zbudowała przewagę konkurencyjną, czyli m.in. różnorodności w duchu DEI (eiversity, equity, inclusion) – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.

Nowa komunikacja wizualna agencji LoveBrands Group podkreśla dynamizm zmian. Została stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji.

Nowy logotyp agencji łączy w sobie klasyczną elegancję i lekkość, a zarazem plastyczność i nowoczesność. Dopełnieniem i rozwinięciem komunikacji wizualnej jest claim ‹‹The Brand New Story››, który ucieleśnia filozofię budowania brandów na podstawie autentycznych i wciągających historii oraz prawdziwych emocji, które pomagają tworzyć trwałe relacje z odbiorcami. Nasze podejście do kreatywnej komunikacji wywodzi się z klasycznych fundamentów kreacji, a jednocześnie wyraża otwartość na budowanie nowej historii brandów w odpowiedzi na szeroko rozumiane zmiany otaczającej nas rzeczywistości i trendy rynkowe. To dlatego bohaterami nowej linii kreatywnej są właśnie pracownicy LoveBrands Group. Ich silne i wyraziste osobowości oddaje nieszablonowa sesja zdjęciowa, świadomy dobór stylizacji inspirowanych klimatem nowojorskiej ulicy oraz oszczędna w formie kolorystyka utrzymana w czerni i bieli z silnym, wyróżniającym się elementem – czerwonym sygnetem nowego logo – mówi Rafał Leski, creative director LoveBrands Group.

Za materiały wideo odpowiada Magda Wysoczyńska.

Agencja LoveBrands Group wspiera marki poprzez współpracujące ze sobą w sposób zintegrowany zespoły świadczące specjalistyczne usługi w ośmiu kluczowych obszarach: strategy&research, advertising, creative production, public relations, digital, social media, influencer marketing, events. Ze względu na specyfikę pracy dla klientów z branży Healthcare agencja dedykowała im odrębny zespół, rozumiejący ograniczenia komunikacyjne działań, których odbiorcami są pacjenci, lekarze oraz decydenci systemu ochrony zdrowia.

Zmiana struktury agencji

Do tej pory w ramach LoveBrands Group działały cztery brandy. Teraz zostaną przekształcone w działy, za które odpowiedzialni będą przedstawiciele Zarządu spółki: Dorota Bieniek, chairman, LoveBrands Group, odpowiedzialna za działy HEALTH CARE, CLIENT SERVICE, DIGITAL, EVENTS i OFFICE MANAGEMENT; Joanna Niemiec, vice-chairman, strategy & communication, LoveBrands Group, odpowiedzialna za działy STRATEGY & RESEARCH i COMMUNICATIONS oraz Jacek Stalewski, vice-chairman, advertising, LoveBrands Group, odpowiedzialny za dział CREATIVE & PRODUCTION. Zmianie ulegną też nazwy stanowisk.

Od ponad 10 lat tworzymy narracje dla firm i produktów z różnych dziedzin: od FMCG, poprzez finanse, nowoczesne technologie, farmację, branże budowlaną i energetyczną i wielu innych. Wierzymy, że każda marka niesie za sobą historię, a naszym zadaniem jest wydobycie z niej esencji, która trafi do odbiorców naszych kampanii. Chcemy sprawić, by marki, dla których pracujemy, stały się w oczach konsumentów prawdziwymi lovebrandami, dlatego śledzimy otaczającą nas rzeczywistość, by móc wpisać się w zmieniające się oczekiwania klientów. Sięgamy po nieoczywiste rozwiązania i kreacje, bo jest to szczególnie istotne w dobie unifikacji produktów i usług. Dziś wyróżnienie się komunikacyjne to dla wielu marek jedyna szansa na to, by zostać zauważonym. Jesteśmy gotowi na to wyzwanie – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.