Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Zespół LoveBrands Group odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji firmy AstraZeneca w ramach opisanych obszarów terapeutycznych, prowadzenie biura prasowego oraz PR ekspercki. Dodatkowo agencja współpracuje z organizacjami pozarządowymi zrzeszającymi pacjentów oraz lekarzy. Zajmuje się realizacją działań edukacyjnych związanych z profilaktyką chorób cywilizacyjnych oraz koordynuje współpracę w ramach wydarzeń branżowych.
– Realizowanie projektów dla sektora farmaceutycznego wiąże się z wieloma wyzwaniami, wynikającymi m.in. z regulacji prawnych wyznaczających granice działania w tym obszarze. Komunikacja organizacji z sektora farmaceutycznego wymaga więc wiedzy eksperckiej. Równocześnie często łączy się z ogromnymi emocjami, które wzbudzają tematy zdrowotne i daje możliwość przyczynienia się do pozytywnych zmian w życiu pacjentów poprzez wspieranie ich głosu, m.in. w ramach kampanii edukacyjnych. Takie działania będziemy prowadzić już po raz kolejny. Dziękujemy AstraZeneca za zaufanie – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group