LoveBrands Group kontynuuje współpracę z Bankiem Pocztowym

Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group przedłużyła współpracę z Bankiem Pocztowym, kontynuując kompleksową obsługę marketingową i komunikacyjną w modelu 360°. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację działań reklamowych – zarówno dla marki korporacyjnej, jak i poszczególnych produktów banku – obejmujących komunikację ATL, BTL oraz digital.

LoveBrands Group współpracuje z Bankiem Pocztowym od 2024 roku, rozwijając komunikację opartą na idei prostoty – jednej z kluczowych wartości marki. W dynamicznie zmieniającym się świecie prostota stała się najbardziej pożądaną cechą usług finansowych. Nowoczesne rozwiązania technologiczne są dziś cenione właśnie wtedy, gdy są praktyczne i ułatwiają codzienne życie. Kierunek ten doskonale oddaje motto marki „Im prościej, tym lepiej”, które stało się fundamentem działań komunikacyjnych realizowanych przez LoveBrands Group.

Bardzo cieszymy się, że Bank Pocztowy zdecydował się kontynuować współpracę z naszym zespołem. To dowód, że wspólnie wypracowana strategia komunikacji się sprawdza i przynosi wymierne efekty. W kolejnych miesiącach będziemy konsekwentnie rozwijać przyjętą ideę prostoty i bliskości, tak charakterystyczną dla marki – mówi Ewelina Pawłowska, client service director w LoveBrands Group.

Za spójność komunikacji w kanałach ATL, BTL i digital odpowiada interdyscyplinarny zespół LoveBrands Group. Nad koncepcją kreatywną czuwają creative director Rafał Leski i art director Dariusz Szubiak, za działania digitalowe i prowadzenie kanałów social media marki odpowiada Weronika Szmaja, junior project manager, natomiast całość koordynuje Ewelina Pawłowska, client service director.

Przedłużenie umowy to dla nas duża satysfakcja i potwierdzenie, że zintegrowany model pracy, który proponujemy klientom, działa skutecznie. Cieszymy się, że możemy dalej wspierać Bank Pocztowy w rozwijaniu jego wizerunku i komunikacji z klientami – podsumowuje Dorota Bieniek, prezeska LoveBrands Group.