Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group przedłużyła współpracę z Bankiem Pocztowym, kontynuując kompleksową obsługę marketingową i komunikacyjną w modelu 360°. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację działań reklamowych – zarówno dla marki korporacyjnej, jak i poszczególnych produktów banku – obejmujących komunikację ATL, BTL oraz digital.
LoveBrands Group współpracuje z Bankiem Pocztowym od 2024 roku, rozwijając komunikację opartą na idei prostoty – jednej z kluczowych wartości marki. W dynamicznie zmieniającym się świecie prostota stała się najbardziej pożądaną cechą usług finansowych. Nowoczesne rozwiązania technologiczne są dziś cenione właśnie wtedy, gdy są praktyczne i ułatwiają codzienne życie. Kierunek ten doskonale oddaje motto marki „Im prościej, tym lepiej”, które stało się fundamentem działań komunikacyjnych realizowanych przez LoveBrands Group.
– Bardzo cieszymy się, że Bank Pocztowy zdecydował się kontynuować współpracę z naszym zespołem. To dowód, że wspólnie wypracowana strategia komunikacji się sprawdza i przynosi wymierne efekty. W kolejnych miesiącach będziemy konsekwentnie rozwijać przyjętą ideę prostoty i bliskości, tak charakterystyczną dla marki – mówi Ewelina Pawłowska, client service director w LoveBrands Group.
Za spójność komunikacji w kanałach ATL, BTL i digital odpowiada interdyscyplinarny zespół LoveBrands Group. Nad koncepcją kreatywną czuwają creative director Rafał Leski i art director Dariusz Szubiak, za działania digitalowe i prowadzenie kanałów social media marki odpowiada Weronika Szmaja, junior project manager, natomiast całość koordynuje Ewelina Pawłowska, client service director.
– Przedłużenie umowy to dla nas duża satysfakcja i potwierdzenie, że zintegrowany model pracy, który proponujemy klientom, działa skutecznie. Cieszymy się, że możemy dalej wspierać Bank Pocztowy w rozwijaniu jego wizerunku i komunikacji z klientami – podsumowuje Dorota Bieniek, prezeska LoveBrands Group.



