Losy gamerów w rękach widzów – rusza kampania Philips OneBlade

Ruszyła nowa kampania promocyjna Philips OneBlade, w ramach której widzowie mogą zadecydować o losach To Znowu Oni, Kamyka, Drwala Rębajło i Pago. Na stronie marki widzowie mogą oddać głos i zdecydować o stylu, wyzwaniach i utrudnieniach, które twórcy muszą zrealizować w swoich filmach. Każda osoba oddająca głos otrzyma kod zniżkowy na wybrane produkty OneBlade 360.

Nowa kampania Philipsa pozwala widzom zadecydować o finalnych materiałach, które zostaną nagrane przez gamerów. Widzowie na stronie marki mogą wybrać nie tylko styl, ale również wyzwanie oraz utrudnienie, które gracze będą musieli wykonać. Każda osoba, która odda głos, otrzyma 20% zniżki na zakup wybranych modeli Philips OneBlade 360. Wyzwania rzucone graczom będą związane z ulubionymi grami twórców, ale też mogą mieć charakter okołogamingowy. Sama formuła wyboru jest też doskonale znana graczom, bo pozwala odbiorcom mieć realny wpływ na content, tak jak ma to miejsce w wielu grach.

Philips OneBlade to marka, którą wprowadzaliśmy w świat gamingu jeszcze w 2019 roku. Od tamtej pory realizowaliśmy już kampanie na rynku polskim, czeskim, słowackim i francuskim. Zawsze staramy się, by każda odsłona kampanii była w stanie przeprowadzić graczy przez pełną ścieżkę konsumencką – tak jest i tym razem, bo zaangażowanie społeczności skupionych wokół wybranych twórców nagradzamy unikalnym kodem zniżkowym na zakup produktów – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales w Gameset.

Promocja OneBlade skupia się nie tylko na dotarciu do potencjalnych klientów, ale również na zaangażowaniu ich w ostateczny wygląd materiałów promocyjnych. W końcu to od ich odpowiedzi zależy końcowy efekt materiałów gamingowych, które zostaną opublikowane.
Za pomysł, strategię i kompleksową realizację kampanii odpowiada Gameset (Grupa Lifetube), agencja gaming marketingu.