Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę PR Lorenz. Od początku lipca br. Walk PR odpowiada za działania komunikacyjne wspierające markę korporacyjną Lorenz oraz marki z portfolio producenta, m.in. Crunchips, Monster Munch czy Wiejskie Ziemniaczki.
Lorenz to jeden z wiodących producentów przekąsek w Europie, posiadający w swoim portfolio takie kultowe marki jak Crunchips, Lajkonik, Wiejskie Ziemniaczki, Monster Munch, Curly, Chipsletten czy Nic Nac’s, które od lat cieszą się ogromną sympatią i zaufaniem wśród Polaków. Firma od czterech pokoleń łączy pasję do tworzenia wyjątkowych smaków z odpowiedzialnym podejściem do biznesu, stawiając na długofalową współpracę z rolnikami i zrównoważone pozyskiwanie surowców. Lorenz rozwija swoje produkty w duchu troski o potrzeby konsumentów, dbając o najwyższą jakość składników, konsekwentnie redukując zawartość soli i tłuszczu oraz zapewniając przejrzyste oznakowanie wartości odżywczych.
Za działania dla marki Lorenz odpowiadać będzie zespół Lifestyle & Consumer Insight Practice, koordynowany przez Matyldę Żemajtis (group account director): Weronika Kruszewska (junior account manager) przy wsparciu Dominiki Paduch (junior account executive).