Lorenz został nowym klientem Walk PR

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę PR Lorenz. Od początku lipca br. Walk PR odpowiada za działania komunikacyjne wspierające markę korporacyjną Lorenz oraz marki z portfolio producenta, m.in. Crunchips, Monster Munch czy Wiejskie Ziemniaczki.

Lorenz to jeden z wiodących producentów przekąsek w Europie, posiadający w swoim portfolio takie kultowe marki jak Crunchips, Lajkonik, Wiejskie Ziemniaczki, Monster Munch, Curly, Chipsletten czy Nic Nac’s, które od lat cieszą się ogromną sympatią i zaufaniem wśród Polaków. Firma od czterech pokoleń łączy pasję do tworzenia wyjątkowych smaków z odpowiedzialnym podejściem do biznesu, stawiając na długofalową współpracę z rolnikami i zrównoważone pozyskiwanie surowców. Lorenz rozwija swoje produkty w duchu troski o potrzeby konsumentów, dbając o najwyższą jakość składników, konsekwentnie redukując zawartość soli i tłuszczu oraz zapewniając przejrzyste oznakowanie wartości odżywczych.

Za działania dla marki Lorenz odpowiadać będzie zespół Lifestyle & Consumer Insight Practice, koordynowany przez Matyldę Żemajtis (group account director): Weronika Kruszewska (junior account manager) przy wsparciu Dominiki Paduch (junior account executive).