Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Obie marki agencja obsługuje po wygranych przetargach – z brandem Lajkonik jest to już 4 rok nieprzerwanej współpracy, z Crunchips – drugi rok. Jednocześnie zakres współpracy agencji z klientem w 2025 r. poszerza się (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac’s, Monster Munch, Curly oraz Lorenz.
Dla wszystkich 6 marek agencja w 2025 r. zajmie się m.in.: bieżącymi działaniami SoMe; aktywacjami digital, konkursami SoMe oraz influencer marketingiem (ten ostatni obszar nie dotyczy samej marki korporacyjnej Lorenz). Praca agencji dla tych marek obejmuje również regularne działania w obszarze paid media.
Zespół odpowiedzialny za działania dla firmy Lorenz, ze specjalistami odpowiedzialnymi za poszczególne marki, prowadzi w Altavia Kamikaze + K2 Anna Michalec, senior account manager, ze wsparciem Anny Osińskiej-Plocek, account director.
– W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla marek z portfolio Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 3 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary – komentuje Anna Osińska-Plocek.