Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – dołączają cztery nowe organizacje, co podkreśla rosnącą rolę współpracy w rozwoju branży komunikacji marketingowej. Live Age, Onnetwork i OTO FAMILY wzmacniają kurię professional services, a Żabka Group – kurię reklamodawców.
– Kolejne cztery organizacje zasilające szeregi IAA Polska to wyraźny sygnał, że branża wierzy w siłę współpracy. Dialog to fundament, na którym budujemy silne środowisko marketingowe w Polsce. Razem możemy działać odważnie, odpowiadać na wyzwania i kształtować przyszłość rynku – podkreśla Jovan Protić, prezes zarządu IAA Polska.
Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Specjalizuje się w obszarze B2B, B2E, employer brandingu i komunikacji. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Wraz ze swoimi klientami w ciągu minionych 5 lat zdobyła ok. 70 polskich i zagranicznych nagród branżowych (m.in. Złote Spinacze, Golden Arrow, Kreatura, MP Power, Eventex, BEA, Mixx Awards), a w 2024 została podwójną agencją eventową roku według Media Marketing Polska i MP Power Awards. W swoich projektach i działalności kieruje się filozofią „thought leadership”, budując przewagi klientów poprzez event marketing oparty o wiedzę, trendy i wartości. Adaptuje to także w swoich działaniach w branży marketignowej, angażując się w badania, raporty, opracowania i inne projekty wiedzowe.



