Kampania ma na celu odczarowanie wizerunku śledzia i pokazanie, że może on stać się podstawą szybkich, kreatywnych i nowoczesnych posiłków inspirowanych kuchnią street food.
W ramach działań wspierających Lisner postawił foodtrucka na Campingu Maszoperia w Jastarni, który do 18 sierpnia będzie serwować śledzia w stylu street food.
Przy foodtrucku odbył się event z udziałem influencerów, takich jak: Patryk Szczepanik („Szczepanikov”), Ania Dubińska, Bartosz Suchowolak („Suchy Bartuś”), Aleksandra Moszczyńska i Julia “Jasina” Jasińska. Ich zadaniem było przeniesienie akcji offline do mediów społecznościowych i relacjonowanie wydarzenia na swoich kanałach. Obecnie influencerzy tworzą autorskie przepisy z wykorzystaniem StreetFisha, pokazując, jak kreatywnie można wykorzystać ten produkt w codziennej kuchni.
Kampanii towarzyszą również działania wideo, m.in. materiał z udziałem Michela Morana, ambasadora marki Lisner, który przeprowadzi sondę uliczną na temat śledzia w nowej odsłonie.
Dodatkowo, kampanię wzbogacą treści UGC, prezentujące proste przepisy na kanapki i przekąski ze StreetFishem, zachęcające do kulinarnej zabawy i dzielenia się swoimi pomysłami z innymi.
Agencja KERRIS odpowiada za koncepcję i realizację działań promocyjnych wokół tego wydarzenia oraz za planowanie i zakup mediów w kanałach digital.
– Naszym zadaniem było przełożenie energii działań offline na język digitalu. Dzięki współpracy z influencerami i przemyślanej dystrybucji treści pokazujemy, że o śledziu można mówić inaczej – z tradycyjnego na lifestyle’owy, z przewidywalnego na kreatywny. A wszystko to w klimacie miejskiego luzu i kulinarnej zabawy – mówi Anna Czubaszek, dyrektorka kreatywna w KERRIS.