LiquidThread z działaniami dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu w ramach Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET

OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. Tegoroczny cykl eventów śniadaniowych obejmuje dziewięć wybranych miast w Polsce. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).

Wielka Trasa Śniadaniowa Radia ZET rozpocznie się 7 września w Łowiczu, więc nie mogło tam zabraknąć marki OSM Łowicz. Przez dziewięć dni darmowe śniadania będą serwowane w różnych strefach tematycznych w kolejnych wybranych miastach. W strefie OSM Łowicz pojawi się specjalny, obrandowany foodtruck, oferujący smaczne dania m.in. gofry, naleśniki, croissanty przygotowane na bazie produktów marki.

W ramach współpracy z Radiem ZET, podczas relacji z poszczególnych eventów, pojawią się spoty sponsorskie oraz specjalny program kulinarny „Niezbędnik”, w którym kucharze będą podpowiadać słuchaczom, jak przygotować ciekawe dania śniadaniowe z produktów m.in. OSM Łowicz. Dodatkowo, agencja LiquidThread zaplanowała konkurs antenowy z atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez OSM Łowicz oraz aktywności online, relacje wideo z udziałem marki.

W tym roku śniadaniowe eventy organizowane przez Radio ZET pojawią się w Łowiczu, Płocku, Włocławku, Koninie, Kutnie, Płońsku, Olsztynku, Grudziądzu i Toruniu. W dni powszednie będą czynne od 7:00 do 10:00, a w weekendy od 11:00 do 14:00.