Fundacja DKMS, w ramach kampanii promującej rejestrację w bazie potencjalnych dawców szpiku, jest obecna w najnowszym sezonie popularnego serialu „The Office PL” (Canal+). Za koncepcję i realizację działań branded content odpowiedzialna jest agencja LiquidThread, natomiast za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
W 4 odcinku piątego sezonu polskiej wersji „The Office” widzowie będą mieli okazję zobaczyć specjalną scenę, w której pracownicy Kropliczanki rejestrują się w bazie Fundacji DKMS. To świetny przykład branded entertainment, który łączy rozrywkę z ważnym społecznym przesłaniem, przełamuje bariery i obala mity, takie jak przekonanie, że tatuaże czy wiek są przeszkodą, aby zostać dawcą szpiku. Bohaterowie serialu w humorystyczny sposób pokazują, że rejestracja w bazie jest prosta, bezpieczna i dostępna dla każdego.
– Tłumaczenia serialowego Michała, to nie zawsze muszą być wymówki. Podczas akcji rejestracyjnych wielokrotnie spotkaliśmy się z głosami osób, które naprawdę chciałyby się zarejestrować, ale z powodu mitów krążących wokół dawstwa szpiku, myślą że nie mogą tego zrobić – mówi Katarzyna Jędrasik, ekspertka ds. marketingu w Fundacji DKMS. – Mamy nadzieję, że dzięki współpracom takim jak ta, ktoś zobaczy, że może dołączyć do bazy potencjalnych dawców. Pamiętajmy jednak, że mimo humorystycznego przekazu, to odpowiedzialna decyzja, a po drugiej stronie jest czekająca na pomoc prawdziwa osoba – dodaje.
Odcinek jest dostępny na platformie Canal+.
Zachęcamy do oglądania odcinka oraz rejestracji w bazie potencjalnych dawców szpiku: tutaj.



