Linkleaders rozpoczyna współpracę w zakresie komunikacji produktowej z Benefit Systems

Współpraca z Benefit Systems zaangażuje wiedzę i umiejętności grupy Linkleaders w obszarach tech, data i HR. Obok agencji wyspecjalizowanej w komunikacji korporacyjnej dla technologii i B2B, w projekt jest również zaangażowany butik doradczy Dat:awesome, który odpowiada za analizę danych, badania i raporty.

Zawsze staramy się angażować w projekty, których celem jest strategiczna zmiana i ewolucja marki. Nasz nowy klient jest już liderem swojego rynku, ale ma jeszcze większe ambicje w zakresie budowania świadomości i rozwoju produktów, które rozumiemy i które nas inspirują. Naszym wspólnym celem jest edukacja i rozwój silnej marki eksperta, który dzięki kompleksowej wiedzy o zachowaniach i stylach życia pracowników, ma bezpośredni, pozytywny wpływ na biznes i rozwój swoich klientów – komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

W ramach współpracy, Linkleaders będzie świadczyć kompleksowe usługi z zakresu zarządzania komunikacją zewnętrzną, obejmującą przede wszystkim wsparcie dla marek MultiSport, Multi.Life i MyBenefit. Agencja zajmie się również komunikacją sieci fitness, w tym marki Zdrofit.

Linkleaders i Benefit Systems nawiązały współpracę na drodze konkursu ofert. Za bieżącą obsługę działań PR po stronie agencji odpowiedzialne są senior konsultantki PR Barbara Jagoda oraz Olga Skarżyńska. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Patrycja Kaleta-Łuczynowicz, head of tech & services w Linkleaders, odpowiadająca w agencji za zarządzanie i rozwijanie praktyki PR dla sektora technologicznego oraz nowoczesnych usług biznesowych.