Linkleaders rozpoczęło współpracę z OTOMOTO

Agencja PR i EB Linkleaders od czerwca br. odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz marketing treści dla całej kategorii automotive w Grupie OLX, obejmującej platformę OTOMOTO oraz serwis OLX. Linkleaders rozwija nową specjalizację w komunikacji zintegrowanej dla rynku motoryzacyjnego i sektora elektromobilności.

Rynek motoryzacyjny przechodzi widoczne zmiany – rośnie znaczenie nowych technologii oraz cyfrowych kanałów sprzedaży. My rozumiemy i wspieramy te zmiany w biznesie motoryzacyjnym, a do tego niezbędna jest stała efektywna komunikacja. Linkleaders to partner, który dostrzega nasze wyzwania i posiada umiejętności, które pomogą realizować naszą misję profesjonalizacji i cyfryzacji polskiego sektora automotive – dodaje Łukasz Juskowiak, marketing director OTOMOTO/OLX Group.

OTOMOTO to największa platforma sprzedaży samochodów w Polsce i lider cyfrowej motoryzacji. Wspiera edukację rynku w obszarach innowacji technologicznych, digitalizacji procesów i transformacji rynku w kierunku elektromobilności. Działania komunikacyjne będą kierowane do wszystkich klientów i partnerów – zarówno dużych sieci dealerskich jak i przedsiębiorców mających mniejsze biznesy motoryzacyjne. Strategicznym celem jest dotarcie do szerokiego rynku automotive z mocną i wiarygodną komunikacją wartości i korzyści wynikających z unikalnej oferty.

OTOMOTO to nowoczesny ekosystem narzędzi, wiedzy i usług dla partnerów oraz użytkowników, który wyznacza kierunek cyfrowej transformacji rynku motoryzacyjnego. W tak złożonym środowisku, w którym technologie i innowacje napędzają ciągłą zmianę, potrzebna jest komunikacja oparta na zaufaniu, doświadczeniu, świadomości i wartościowych danych. Takie wyzwania wymagają pogłębionej wiedzy oraz rozumienia biznesu i trendów, dlatego rozwijamy obecnie w Linkleaders nową specjalizację dedykowaną klientom z sektora automotive – mówi Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Współpracę z OTOMOTO prowadzi interdyscyplinarny zespół Linkleaders, który łączy kompetencje z zakresu public relations, data-driven, social mediów i analityki. Równolegle, rozwijane są nowe usługi i produkty agencji kierowane do rynku motoryzacyjnego. Agencja chce się specjalizować w komunikacji nowych technologii automotive, transformacji rynku oraz edukacji w zakresie elektromobilności.

Obok działań operacyjnych i relacji z mediami, Linkleaders doradza w projektowaniu architektury komunikacyjnej OTOMOTO – od narracji marki, przez mapowanie interesariuszy, po strategiczne zarządzanie komunikacją B2B i B2C. W projekt zaangażowany jest także zespół dat:awesome, specjalizujący się w działaniach opartych na danych. Za realizację projektu odpowiadają Aleksandra Witkowska, Karol Maćkowiak, Magdalena Kuzmecka i Paula Strugińska, a nadzór strategiczny sprawuje Tomasz Podolak.