LINK4 docenia bezpiecznych kierowców w nowej kampanii

fot. mat. prasowe

Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do  kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza, który kinomani doskonale znają z kultowego polskiego serialu.

Bezpiecznie i zgodnie z przepisami. Do takiej jazdy zachęca Polaków LINK4 w nowej kampanii marketingowej, która ruszyła 12 stycznia.

LINK4 jest bardzo silną i rozpoznawalną marką. W  2025 rok wchodzi z nowym, mocnym otwarciem i nową komunikacją, bazującą na niezwykle istotnym społecznie  przekazie. W LINK4 stawiamy na jakość. Oferujemy dobre produkty ubezpieczeniowe, dla dobrych kierowców, a to wszystko w dobrej cenie – mówi Rafał Jakubowiak, dyrektor pionu marketingu LINK4.

Koncepcja nowej kampanii marketingowej ubezpieczyciela powstała w odpowiedzi na dramatyczne doniesienia z polskich dróg i czarną serię tragicznych w skutkach wypadków. Pirackie zachowania, nadmierna prędkość i brak wyobraźni na drodze rodzą strach, frustrację i silny sprzeciw społeczny. LINK4 ma na to swoją odpowiedź – będzie doceniać odpowiedzialnych kierowców za ich bezpieczną i przepisową jazdę.

O tym chcemy powiedzieć w naszej najnowszej kampanii: warto być dobrym kierowcą, jeżdżącym zgodnie  z przepisami i takich kierowców będziemy nagradzać i promować w LINK4. Wierzymy, że w ten sposób sprawimy, że bezpieczna jazda będzie się po prostu wszystkim opłacała – podkreśla Joanna Talaśka, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej LINK4.

Za koncept spotu odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Brasil, a za jego produkcję Papaya Films. Kampania LINK4 będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, online, social mediach, na kanale VOD, YouTube, a także we współpracy z influencerami.