Lighthouse wspiera komunikację korporacyjną Grupy Empik

fot. unsplash.com/@austindistel

Grupa Empik wybrała Lighthouse do współpracy w zakresie komunikacji korporacyjnej. Agencja odpowiada za kompleksowe wsparcie biura prasowego Grupy, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami.

Grupa Empik to lider polskiego handlu detalicznego, oferujący ponad 20 mln produktów w ponad 20 kategoriach w unikatowym modelu omnichannel, łączącym 370 salonów, platformę Empik.com (w tym marketplace) i aplikację mobilną. W ramach zawartej umowy Lighthouse pełni rolę strategicznego partnera biura prasowego firmy, zapewniając profesjonalne wsparcie w codziennej komunikacji z mediami.

Kluczowym elementem partnerstwa jest planowanie i realizacja działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie realizacji strategii biznesowej oraz wzmocnienie wizerunku Grupy Empik. Zakres współpracy obejmuje m.in. planowanie i realizację aktywności PR-owych, przygotowywanie wypowiedzi zarządu dla mediów, koordynowanie wywiadów z przedstawicielami firmy oraz bieżące reagowanie na wydarzenia medialne istotne z punktu widzenia Grupy.

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada zespół w składzie: Paulina Siulik, senior project executive oraz Yuliia Zadorozhna, junior project executive. Całość prac jest prowadzona pod nadzorem Izabeli Bieleckiej, senior project managera.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.