Lighthouse wspiera Busnex Poland w działaniach PR

fot. mat. prasowe

Busnex Poland, wyłączny dystrybutor autobusów elektrycznych marki Yutong w Polsce, rozpoczął współpracę z Lighthouse w obszarze doradztwa komunikacyjnego. Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną firmy, w tym strategiczne planowanie oraz przygotowywanie rekomendacji i analiz wspierających realizację działań PR.

Busnex Poland działa na polskim rynku od 2019 roku, dostarczając nowoczesne, zeroemisyjne autobusy operatorom transportu publicznego w całym kraju. Oferowane przez firmę pojazdy spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, efektywności energetycznej i komfortu użytkowania. Klienci Busnex mogą liczyć na pełne wsparcie posprzedażowe, w tym lokalny serwis oraz profesjonalne doradztwo techniczne.

To już kolejny projekt Lighthouse z obszaru elektromobilności i motoryzacji. Agencja odpowiadała m.in. za działania PR związane z wyprawą Electric Explorer African Challenge realizowaną wspólnie z Nissanem. Wspiera również komunikacyjnie ElectroMobility Poland – spółkę odpowiedzialną za rozwój nowej motoryzacji w Polsce: zeroemisyjnej, inteligentnej i zintegrowanej z nową energetyką oraz markę Shell, organizatora konkursu Shell Eco-marathon, w którym młodzi konstruktorzy projektują i testują najbardziej energooszczędne pojazdy.

W ramach nawiązanej w październiku br. współpracy Lighthouse zapewni Busnex Poland bieżące wsparcie komunikacyjne, obejmujące m.in. przygotowywanie materiałów prasowych, rekomendacje dotyczące aktywności PR, monitorowanie sytuacji medialnej oraz wsparcie w pozycjonowaniu eksperckim przedstawicieli firmy.

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiadają: Michał Kwietniewski, Katarzyna Ostrowska oraz Jakub Najmoła.