Lidl ogłasza przedłużenie udanego partnerstwa z UEFA, zapewniając kontynuację wsparcia kobiecych rozgrywek UEFA do 2030 r. Po imponującym sukcesie jako Oficjalny Partner UEFA Women’s EURO 2025, które dotarło do ponad 400 milionów fanów na całym świecie, Lidl staje się partnerem UEFA Women’s EURO 2029, Women’s European Qualifiers 2028/29 oraz UEFA Women’s Nations League 2025, 2027 i 2029. Tym samym sieć pogłębia swoje zaangażowanie w promowanie zdrowia, świadomości i wzmacnianie pozycji kobiet poprzez sport.
Przedłużone partnerstwo z UEFA obejmuje następujące turnieje:
- UEFA Women’s EURO 2029;
- Women’s European Qualifiers 2028/29;
- UEFA Women’s Nations League 2025, 2027 oraz 2029.
Co istotne, podczas UEFA Women’s EURO 2029 powróci projekt ,,Lidl Kids Team”, dając dzieciom szansę dołączenia do swoich bohaterek na boisku, inspirując następne pokolenie sportowców i fanów.
Kontynuacja niezwykłego sukcesu
Podstawą do rozszerzenia partnerstwa były znakomite turnieje z ostatnich dwóch lat. Tegoroczne UEFA Women’s EURO 2025 umocniło ten sukces. Lidl był obecny we wszystkich ośmiu miastach, w których odbywały się mistrzostwa, a także na wszystkich stadionach. Turniej zgromadził na stadionach ponad 650 000 kibiców i dotarł do ponad 400 milionów widzów na całym świecie. Lidl rozdał 269 950 porcji owoców w Strefach Kibica i przed stadionami, promując zdrowy styl życia. Sieć z dumą wprowadziła również „Lidl Awareness Team” – 57-osobowy Zespół ds. Świadomości, składający się z pracowników Lidla. Dbali oni o to, by każdy kibic czuł bezpieczeństwo, szacunek i przynależność, przy poszanowaniu różnorodności.
Kluczowym elementem działań Lidla podczas UEFA Women’s EURO 2025 było zobowiązanie do inspirowania dziewcząt i młodych kobiet. Detalista zorganizował międzynarodowy „Lidl Youth Camp” w Bazylei, który zgromadził 100 dziewcząt w wieku od 14 do 17 lat z 18 krajów, oferując profesjonalne treningi, warsztaty żywieniowe i możliwość nawiązania trwałych przyjaźni. Ponadto, projekt „Lidl’s Fresh Field” w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, wyhodował i przekazał potrzebującym ponad 12 ton świeżych owoców i warzyw, demonstrując zaangażowanie Lidla w pomoc lokalnym społecznościom.
Równość w sporcie
Partnerstwo z UEFA odzwierciedla zaangażowanie Lidla w wyrównywanie szans i wsparcie dla kobiecej piłki nożnej. Zapewniając ten sam poziom widoczności, aktywacji i zaangażowania fanów, co w przypadku turniejów mężczyzn, Lidl pomaga zagwarantować, że kobiecy sport otrzyma wsparcie, na które zasługuje.



