Lidl zorganizuje obóz piłkarski dla dziewcząt z okazji UEFA Women’s EURO 2025

Lidl wspiera młode pokolenie dziewcząt poprzez ogólnoeuropejski program promujący piłkę nożną i zdrowy styl życia. Projekt organizowany jest w ramach oficjalnego partnerstwa Lidla z UEFA Women’s EURO 2025™ oraz we współpracy z inicjatywą WePlayStrong.

Lidl zorganizuje Lidl Youth Camp — wyjątkowy obóz sportowy, który w dniach 25–28 lipca 2025 r. zgromadzi w szwajcarskiej Bazylei 100 dziewcząt w wieku 14–17 lat z 20 krajów Europy. Wydarzenie łączy pasję do piłki nożnej z promocją zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Na uczestniczki czeka nie tylko trening na boisku – Lidl Youth Camp to przestrzeń, w której młode dziewczęta odkryją swój potencjał, nauczą się, jak budować pewność siebie i otrzymają wsparcie w pokonywaniu codziennych wyzwań.

Sport i zdrowie idą w parze

Jako jeden ze sprzedawców świeżej żywności działający w Europie, Lidl doskonale rozumie znaczenie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Dlatego też program obozu obejmie:

  • treningi piłkarskie prowadzone przez trenerki UEFA,
  • warsztaty dotyczące zdrowego odżywiania i dobrego samopoczucia,
  • sesje wsparcia psychicznego, rozwijające odporność, pewność siebie i siłę emocjonalną.

Nowa generacja liderek boiska

Program powstał z myślą o tym, by pomóc młodym kobietom uwolnić ich wewnętrzną siłę, rozbudzić ambicje i zainspirować je do aktywnego życia – zarówno na boisku, jak i poza nim. To kolejny krok Lidla w kierunku wspierania równych szans i promowania kobiet w sporcie.

Obóz młodzieżowy Lidla to także szansa na rozwijanie pasji, przełamywanie barier i budowanie determinacji — wartości, które będą miały ogromne znaczenie zarówno w sporcie, jak i w przyszłym życiu zawodowym uczestniczek.

– Piłka nożna łączy nas wszystkich, a Lidl Youth Camp ucieleśnia szerszą misję Lidla, aby inspirować ludzi do prowadzenia aktywnego, zdrowego stylu życia i promować równe szanse dla kobiet w sporcie. Poprzez ten program mamy nadzieję zainspirować nowe pokolenie młodych graczy do podążania za swoimi pasjami – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs i CSR w Lidl Polska.