Lidl startuje z nową kampanią „Zakupy robię w moim Lidlu” z przebojem Wodeckiego w tle

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową, której hasło – „Zakupy robię w moim Lidlu” – już teraz wpada w ucho… dosłownie! W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”, która w rytmiczny i lekki sposób podkreśla radość z codziennych zakupów.

Nowa kampania to nie tylko chwytliwa melodia, znana młodszym i starszym pokoleniom – to również pokazanie, że jakość i cena to duet, który najlepiej oddaje istotę zakupów w Lidlu. 

– Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyjne ceny, ale też najwyższa jakość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs and CSR w Lidl Polska. – Zależało nam, by zakomunikować to w sposób lekki, pozytywny i bliski naszym odbiorcom – stąd pomysł na wykorzystanie utworu Zbigniewa Wodeckiego, który budzi pozytywne emocje i przywołuje dobre wspomnienia.

Spot zrealizowany został w duchu lifestyle’owym – to dynamiczny obraz codzienności, w której zakupy w Lidlu stają się naturalnym i przyjemnym elementem dnia. Bohaterowie pokazują tym razem, że to właśnie w Lidlu klienci znajdą dla siebie najlepszej jakości produkty w niskiej cenie. Swoją rolę w spocie ma także ambasadorka kanału TikTok Lidl Polska, Marta „Zguta” Zgutczyńska. To komunikacja z humorem, lekkością i dużą dawką codziennej prawdy o zakupach. Kampania rezonuje z szerokim gronem odbiorców – od młodych dorosłych po rodziny z dziećmi.

Kampania „Zakupy robię w moim Lidlu” wystartowała 22 kwietnia i będzie obecna w różnych kanałach: w  telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.