Już 19 sierpnia br. rusza rejestracja dla szkół do trzeciej edycji inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów”, w ramach której Lidl Polska wspiera polskie dzieci i młodzież poprzez atrakcyjne wyposażenie placówek, w których się uczą. Dotychczas w każdej z edycji wzięło udział ponad 10 400 szkół, do których w sumie trafiło ponad 60 tys. nagród o łącznej wartości ponad 35 mln złotych.
To już trzecia edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”, która cieszy się popularnością wśród dzieci i młodzieży. Lidl Polska chce mieć realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą się i rozwijają, dlatego sieć po raz kolejny przygotowała atrakcyjne nagrody i sprzęty. W tej edycji mogą brać udział szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. Rejestracja dla placówek oświatowych rusza 19 sierpnia br. i potrwa do 17 listopada 2024 r.
Program z misją
W pierwszej i drugiej edycji wzięło udział ponad 10 400 szkół, do których łącznie trafiło ponad 60 tys. nagród o całkowitej wartości ponad 35 mln zł. Przy wsparciu klientów sieci, szkoły zebrały łącznie 50 mln Talenciaków, które potem wymieniły na wybrany sprzęt i wyposażenie.
Dlaczego program cieszy się tak dużym powodzeniem? Inicjatywa „Szkoły Pełne Talentów” zachęca do pracy zespołowej i zaangażowania całej społeczności szkolnej, a nawet lokalnej. Dzięki niej polscy uczniowie mają szansę na zdobycie wielu ciekawych nagród, które wzbogacają lekcje lub dostarczają rozrywki w trakcie przerw.
– W programie Szkoły Pełne Talentów bierzemy udział od samego początku i czekamy na kolejne edycje. Dzięki uczestnictwu w akcji zdobyliśmy wiele ciekawych sprzętów, które urozmaicają lekcje matematyki, biologii czy WF-u, a także zapewniają dzieciakom rozrywkę w trakcie przerw. Jednymi z nagród, które sprawiły im ogromną frajdę są piłkarzyki i modele serca, które są pięknie i porządnie wykonane – mówi Agata Kucharska-Paczko, wicedyrektor szkoły podstawowej Nr 2 im. Ewy Krauze w Piasecznie.
– Szkoły Pełne Talentów to projekt, który przynosi korzyści całej społeczności szkolnej. Dzięki zaangażowaniu się w akcję zyskaliśmy dodatkowe wyposażenie, które pomaga dzieciom w rozwijaniu ich talentów. Nie chodzi tu jednak tylko o nagrody – to inicjatywa, która również łączy, integruje i zachęca do współpracy – komentuje Sylwia Wróblewska, wicedyrektor szkoły podstawowej Nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu.
– Akcja zbierania Talenciaków okazała się świetnym pomysłem, który zaktywizował naszą lokalną społeczność. Dzięki temu zaangażowaniu w pierwszej edycji udało nam się zdobyć główną nagrodę – otrzymaliśmy nie tylko upragniony monitor dotykowy, ale też całe wyposażenie sali, czyli laptopy, tablety, roboty programowalne, drukarkę 3D oraz biurka, krzesła i klocki. Dodatkowo rzutnik mobilny, z którego korzystamy teraz na lekcjach w klasach 1-3. Dzieci są nim zachwycone. Zebrane Talenciaki wykorzystaliśmy głównie na sprzęt sportowy i zamówiliśmy zestawy do badmintona. Dzieci zaczęły rozwijać swoje pasje i już w tym roku szkolnym nasi uczniowie zajęli drugie i trzecie miejsce na szczeblu powiatowym w zawodach międzyszkolnych! Jesteśmy z nich bardzo dumni – dodaje Marek Śrębowaty, dyrektor szkoły podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Pruszkowie.
Szkoły Pełne Talentów to jedyna tego typu akcja w Polsce, która angażuje klientów sieci w pomaganie polskim szkołom. To także świetny sposób na połączenie zdrowej rywalizacji z zabawą, który uczy dzieci i młodzież pracy zespołowej. Placówki, które chcą wziąć udział w programie, mogą zarejestrować się tutaj: lidl.pl/szkoly