Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią marki w 31 krajach pod hasłem „Lidl. To się opłaca.”. Ta kampania to coś więcej niż tylko przekaz reklamowy – to zobowiązanie i tworzenie więzi emocjonalnej z klientami sieci.
„Lidl. To się opłaca.” to zobowiązanie wobec milionów konsumentów, którzy każdego dnia obdarzają markę zaufaniem. Lidl jest przekonany, że każdy powinien mieć dostęp do wysokiej jakości, zrównoważonych i tanich produktów.
Zasada dostępności i przystępności cenowej stanowi nie tylko fundament kampanii marki, która trwa od 21 września do końca października. Hasło „Lidl. To się opłaca.” wyraża się w wielu obszarach – w różnorodności marek własnych wysokiej jakości, w produktach ekologicznych i roślinnych alternatywach. Przekłada się także na codzienną świeżość produktów, którą sieć gwarantuje swoim klientom czy wartość dodaną, którą tworzy podczas świąt i wyjątkowych okazji.
Więcej niż tylko cena: wartość dodana dla społeczeństwa
Twierdzenie to wykracza daleko poza zwykłą obietnicę stosunku jakości do ceny. Jest to naczelna zasada działań firmy. „Lidl. To się opłaca.” oznacza rozpoznawanie prawdziwej wartości w życiu i docenianie tego, co jest ważne dla ludzi: bezpieczeństwa, niezawodności i przekształcania marzeń w rzeczywistość.
Nasza odpowiedzialność i obietnica na przyszłość
„Lidl. To się opłaca.” to obietnica złożona…:
- Klientom: Sieć pozostanie konsekwentna w swoim zobowiązaniu do oferowania klientom przystępnej cenowo jakości każdego dnia, zapewniając duży wybór, zaufane produkty oraz obsługę i doświadczenie zakupowe, które stawiają ludzi na pierwszym miejscu.
- Współpracownikom: Inwestowanie w przyszłość współpracowników firmy, wspieranie ich w osiąganiu celów zawodowych i rozwijaniu wraz z siecią satysfakcjonującej kariery poprzez szkolenia i oferowanie możliwości rozwoju na każdym etapie.
- Partnerom: Budowanie długoterminowego partnerstwa opartego na zaufaniu i szacunku w celu wspólnego rozwoju, dostarczanie trwałej wartości i wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności i klientów.
- Środowisku: Praca na rzecz lepszego jutra, stawianie ludzi w centrum działań marki i ochrona środowiska poprzez wdrażanie programów niemarnowania żywności, redukcję plastiku i innowacje w zakresie opakowań oraz zobowiązanie do stosowania systemu oznakowań i certyfikatów.
W ten sposób Lidl tworzy prawdziwą wartość dla swoich klientów, współpracowników i partnerów biznesowych oraz buduje podwaliny pod silną, zorientowaną na przyszłość markę z realną obietnicą – na dziś i na jutro.
Ta perspektywa jest osadzona w haśle „To się opłaca” i jest wzmacniana przez konkretne działania, takie jak współpraca firmy z regionalnymi dostawcami i zaangażowanie w zrównoważony rozwój.
Kampania „Lidl. To się opłaca.”
Kampania marki trwająca od 21 września do końca października to zintegrowana strategia mediowa we wszystkich kanałach – obejmuje m.in. spoty dostępne online w serwisie Youtube oraz w telewizji. Dodatkowo kampania będzie realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz nośnikach outdoorowych.
– Dzięki tej zintegrowanej kampanii docieramy do ludzi tam, gdzie przebywają, a nasza komunikacja jest jasna i emocjonalnie dla nich istotna. W ten sposób tworzymy dla nich w Lidlu dodatkową wartość – wyjaśnia Michał Fertała, członek zarządu Lidl Polska ds. relacji z klientem i marketingu.